پی سی تحلیل فنی : ارواح سنگی | تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Mortal Shell - پی سی

در جدیدترین قسمت از بخش تحلیل فنی به سراغ بازی Mortal Shell رفته و به تحلیل فنی و بررسی عملکرد گیم‌پلی این بازی پرداخته‌ایم. با قسمت جدید تحلیل فنی همراه باشید.

عنوان Mortal Shell یک شروع قابل ستایش از سوی تیم تازه‌کار کُلد سیمتری (Cold Symmetry) به حساب می‌آید. ما با اثری رو به رو هستیم که ظاهر آن به یک بازی با بودجه‌ی بسیار بالاتر شباهت دارد اما در حقیقت اندازه‌ی تیم توسعه‌ی آن بسیار کوچک است. بازی مانند بسیاری از آثار مستقل دیگر با استفاده از موتورگرافیکی آنریل انجین ۴ (Unreal Engine 4) توسعه یافته است و البته از هر نظر نمی‌توان اثرگذاری و الهامات دریافت شده از سری Dark Souls را نادیده گرفت. تاثیرات آثار استودیوی فرام‌سافتور (FromSoftware) عمیقاََ در Mortal Shell حس می‌شود و در تار و پود آن شاهد اعمال مکانیک‌هایی مشابه هستیم، از کنترل و سیستم هدف‌گیری دشمنان گرفته تا نحوه‌ی بازگشت شما به سطوح ابتدایی منطقه‌ی در حال بازی پس از مرگ. مطمئناََ از همان دقایق ابتدایی آن حلقه‌ی تکرار سری سولز دیده می‌شود و طرفداران این سبک حس نزدیکی نسبت به این عنوان خواهند داشت. اما باید متذکر شویم که Mortal Shell ایده‌های تازه‌ای را نیز به همراه دارد در کنار این موضوع که طراحی هنری تاریک‌ و گاتیک‌تری را به ارمغان می‌آورد. بازی در زمان لانچ برای سه پلتفرم رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفت و برروی کنسول‌ها بهترین پلتفرم برای تجربه اکس‌باکس وان اکس خواهد بود چرا که نسبت به کنسول‌های پایه بهترین پشتیبانی از ۴K و اجرای روان‌تر را به مخاطبین خود ارائه می‌دهد. خب، چهار کنسول مختلفی که بازی برای آن‌ها توسعه یافته و بهینه شده است در مقایسه با یکدیگر چگونه عمل می‌کنند و رایانه‌های شخصی در به ارمغان آوردن قابلیت‌های ویژه‌تر چگونه عمل می‌کند؟ بیایید این موضوع را بررسی کنیم.

دانلود با کیفیت FHD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 101 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.