پی سی تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ نینتندو سوییچ بازی Rhythm Fighter مشخص شد - پی سی

استودیوی اکو گیمز (Echo Games) که در گذشته از انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Rhythm Fighter خبر داده بود، امروز تاریخ دقیق آن را مشخص کرد که خبر نسبتا خوبی برای بازی‌بازان زیادی خواهد بود. ضمنا به منظور آشنایی بیشتر آن‌ها، تریلری از این عنوان در دسترس قرار گرفته است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید.

اکو گیمز که به صورت همزمان وظیفه‌ی ساخت و انتشار بازی Rhythm Fighter را به عهده دارد، امروز اعلام کرد که این عنوان در تاریخ ۲۵ دی ۱۳۹۹ (۱۴ ژانویه ۲۰۲۱ میلادی) به دست دارندگان کنسول نینتندو سوییچ نیز خواهد رسید. اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت این بازی نیز در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهد شد. Rhythm Fighter ابتدا در ماه می امسال بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفته بود و استقبال تقریبا خوبی هم از آن به عمل آمد.

Rhythm Fighter را باید از سری عناوین اکشن و beat ’em up به حساب آورد که در آن قادر هستید تا کنترل شخصیت‌های دوست داشتنی و بامزه‌ای را به دست گرفته و نبردهای هیجان انگیزی در برابر دشمنان داشته باشید. دنیای این بازی بسیار رنگارنگ و جالب است و بازی‌بازان در وهله‌ی اول به این موضوع پی خواهند برد. اصلی‌ترین هدف شما این است که سیاره‌ی زمین را از دست پلیدی‌ها نجات داده و به یک قهرمان بی بدیل در نزد مردم تبدیل شوید.

خوشبختانه تنوع در شخصیت‌ها و سلاح‌های این اثر بسیار بالا است و مشکل خاصی در این خصوص به چشم نمی‌خورد. ضمنا پس از هر ماموریت، فنون و مهارت‌های تازه‌ای را می‌آموزید و می‌توانید با قدرت بیشتری در ادامه حاضر شوید. موسیقی نیز نقش موثری در هیجان انگیزتر شدن بازی دارد و تیم سازنده در این زمینه نیز اقدامات لازم را انجام داده است. بازی Rhythm Fighter به نوعی کارت محور نیز محسوب می‌شود؛ به این صورت که با به کار بردن برخی از کارت‌ها و آیتم‌ها، قادر به پیشروی بهتر و سریع‌تر خواهید بود. پس در صورتی که از علاقه‌مندان به این سبک‌ها هستید، Rhythm Fighter انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون بازی Rhythm Fighter، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند. همان‌طور که گفته شد، امروز ویدئویی هم از این عنوان در دسترس قرار گرفته است که در پایان قابل تماشا و دانلود خواهد بود.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 105 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.