پی سی تاریخ شروع فصل اول Destruction AllStars مشخص شد - پی سی

به تازگی استودیوی لوسید گیمز (Lucid Games) در خبری رسمی به ارائه‌ی جزئیات زیادی از فصل اول بازی رقابتی و چندنفره‌ی Destruction AllStars پرداخت و تریلر مربوط به زمان آغاز آن را برای علاقه‌مندان منتشر کرد.

طبق اطلاعات منتشر شده، فصل اول بازی Destruction AllStars از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ (۵ مه ۲۰۲۱ میلادی) آغاز خواهد شد و شامل یک AllStar جدید به نام Alba و اتومبیل ویژه‌ی او که تحت عنوان Claymore معرفی شده است، خواهد بود. همچنین بازی‌بازان می‌توانند در فصل اول از حالت جدید Blitz Mode لذت برده و از محتویات اولین AllStar Pass نیز استفاده نمایند.

به گفته‌ی استودیوی لوسید گیمز، شخصیت Alba به عنوان یک کهنه سرباز به بازی Destruction AllStars آمده است. وی در گذشته عضو ارشد نیروهای اسکاتلندی بوده و زره مخصوص و منحصر به فردی را به تن دارد. این شخصیت با شروع فصل اول، Challenge Series مخصوص خود را دریافت خواهد کرد. در مورد توانایی‌های این مبارز جدید نیز می‌توان گفت که او می‌تواند هنگامی که پیاده در میدان نبرد به سر می‌برد، برخی مسدودکننده‌ها و موانع را بر سر راه رقیبان قرار دهد. همچنین اتومبیل Claymore می‌تواند به جای وارد کردن ضربات سنگین به خودروهای دیگر، در فواصل نزدیک به آن‌ها اشعه‌ی لیزری شلیک کند.

بتل‌پس بازی Destruction AllStars که با نام AllStar Pass معرفی شده، شامل بیش از ۱۰۰ رده خواهد بود که بازی‌بازان برای دریافت آن به هزار Destruction Points احتیاج دارند. در این بتل‌پس انواع پوسته‌های افسانه‌ی، حرکات نمایشی، پوسترهای جذاب و موارد شخصی‌سازی به چشم می‌خورند.

با این حال، حالبت جدید Blitz از ابتدای فصل اول در دسترس قرار ندارد و بازی‌بازان در نیمه‌ی فصل می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند. در این حالت، بازی‌بازان با آغاز هر دور از رقابت باید یک شخصیت جدید را انتخاب کنند و تنها میزان سلامتی و انرژی آن‌ها برای دور بعد ذخیره خواهد شد. همچنین امتیازات حالت Blitz در سیستم رده‌بندی بازی اثری نخواهد داشت اما بازی‌بازان می‌توانند با شرکت در این رقابت‌های مهیج به جوایز ارزشمندی دست یابند.

در نهایت استودیوی لوسید گیمز اعلام کرد که چند هفته پس از آغاز فصل اول، حالت Photo Mode به بازی افزوده خواهد شد تا بازی‌بازان بتوانند لحظات هیجان‌انگیز خود را ثبت کرده و آن را با دیگران به اشتراک گذارند. انواع برچسب‌ها، فیلترها و قاب‌های متنوع برای شخصی‌سازی بخش Photo Mode نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بازی Destruction AllStars هم‌اکنون به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی‌استیشن ۵ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. در پایان شما می‌توانید تریلر فصل اول این عنوان را در زیر مشاهده نمایید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 108 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.