پی سی تاریخ انتشار نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ بازی Death Come True مشخص شد - پی سی

پس از یک ماه تاخیر در انتشار Death Come True برروی پلی‌استیشن ۴، تیم سازنده‌ی آن بالاخره تاریخ دقیق عرضه‌ی این نسخه را مشخص کرد که می‌تواند خبر خوبی برای بازی‌بازان باشد. برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر در این خصوص، ما را در ادامه همراهی کنید.

Death Come True را باید از عناوین داستان محور به شمار آورد که در آن انتخاب‌های بازی‌بازان از اهمیت فراوانی برخوردار است. این بازی چند پایان مختلف در خود دارد و سرنوشت آن به انتخاب‌های شما مربوط می‌شود. این عنوان داستان فردی به نام ماکوتو کاراکی (Makoto Karaki) را روایت می‌کند به دلایل مرموزی حافظه‌ی خود را از دست داده است. وی در یکی از روزها در هتلی از خواب بیدار می‌شود و باید پی ببرد که چه بر سرش آمده است. پس اگر از دوست داران آثار این سبک هستید، Death Come True می‌تواند انتخاب ایده‌آلی برایتان باشد. لازم به ذکر است که دو شرکت تو کیو گیمز (Too Kyo Games) و ایزاناگی گیمز (Izanagi Games) به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و نشر آن را به عهده دارد. چندی پیش خبری مبنی بر تاخیر در انتشار نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ این اثر عرضه شد که برای مشاهده‌ی آن می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

بازی Death Come True ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۴ مهر (۱۵ اکتبر) سال جاری برروی پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار گیرد که به دلیل وجود چند نقص، عرضه‌ی آن به تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۹ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) موکول شد. نسخه‌ی فیزیکی این بازی نیز تنها در کشور ژاپن منتشر می‌شود و سایر بازی‌بازان به نسخه‌ی دیجیتالی دسترسی خواهند داشت. Death Come True هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی، کنسول نینتندو سوییچ و سیستم عامل‌های اندروید و iOS قابل تجربه است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 80 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 12 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.