پی سی تاریخ انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی The Hong Kong Massacre مشخص شد - پی سی

استودیوی آنتلد تیلز (Untold Tales) که در روزهای قبل از انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی The Hong Kong Massacre خبر داده بود، امروز تاریخ دقیق عرضه‌ی آن را تعیین کرد که بی شک خبر خوبی برای بسیاری از بازی‌بازان خواهد بود. همچنین به منظور آشنایی بیشتر آن‌ها، ویدئوی تازه‌ای از این اثر در دسترس قرار گرفته است که در ادامه قابل مشاهده خواهد بود.

نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی The Hong Kong Massacre قرار است در تاریخ ۶ دی ۱۳۹۹ (۲۶ دسامبر ۲۰۲۰ میلادی) با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار در اختیار بازی‌بازان قرار گیرد و حال باید دید که چه واکنس‌هایی را در پی خواهد داشت. پیش خرید این عنوان نیز از امروز آغاز شده است و بازی‌بازان قادر هستند تا آن را با ۲۰ درصد تخفیف و قیمت ۱۵٫۹۹ دلار خریداری نمایند. گفتنی است که دو شرکت ورسکی (Vreski) و آنتلد تیلز به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و انتشار The Hong Kong Massacre را به عهده دارند.

بازی The Hong Kong Massacre ابتدا در سال ۲۰۱۹ میلادی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار گرفت و استقبال بسیار خوبی هم از آن به عمل آمد. همین موضوع باعث شد که برای توسعه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ نیز تصمیم گرفته شود. چندی پیش هم ویدئوی تازه‌ای از این عنوان عرضه شد که برای تماشای آن می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

شما در بازی The Hong Kong Massacre هدایت شخصیتی قدرتمند و ماجراجو را به عهده می‌گیرید و باید قدم به خیابان‌های کشور هنگ کنگ بگذارید. این عنوان سبک‌های اکشن و تیراندازی را در خود دارد و از سرعت بسیار بالایی هم برخوردار است. تیم سازنده سعی داشته تا برای ساخت این بازی از فیلم‌ها و آثار سیمایی اکشن بهره ببرد که تا حد زیادی هم در این خصوص به موفقیت دست یافته است. در واقع شخصیت اصلی یک پلیس و کارآگاه سابق است که پس از قتل همکار و بهترین دوست خود، تصمیم به انتقام سختی از دشمنان می‌گیرد. به همین دلیل، وی نوعی از خشونت را چاشنی کار خود می‌کند که اطرافیان تا کنون نظیرش را ندیده بودند.

جالب است بدانید که The Hong Kong Massacre شباهت‌هایی به My Friend Pedro نیز دارد. شما هر وقت که بخواهید، قادر هستید تا صحنه‌ها را آهسته کرده و شلیک‌های دقیق‌تری به سمت دشمنان داشته باشید. در سایر موارد، تصمیم گیری سریع اهمیت فراوانی دارد و اگر این کار را انجام ندهید، به سادگی شکست خواهید خورد. در هر ماموریت می‌توانید انواع چالش‌ها، سلاح‌ها و دشمنان را مشاهده کرده و از این تنوع لذت ببرید. بنابراین در صورتی که از دوست داران این آثار هستید، The Hong Kong Massacre را در لیست بازی‌هایتان قرار دهید.

در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون The Hong Kong Massacre، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند. در پایان می‌توانید ویدئویی از این عنوان را تماشا و دریافت کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 65 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.