پی سی تاریخ انتشار نسخه‌ی غربی بسته گسترش دهنده جدید بازی Romance of the Three Kingdoms XIV مشخص شد - پی سی

استودیوی کوئی تکمو (Koei Tecmo) امروز در خبر خوبی از تاریخ دقیق عرضه‌ی نسخه‌ی غربی جدیدترین بسته‌ی گسترش دهنده‌ی بازی Romance of the Three Kingdoms XIV رونمایی کرد که می‌تواند خبر خوبی برای هواداران باشد. در ادامه می‌توانید شاهد اطلاعات بیشتری در این زمینه باشید.

بسیاری از بازی‌بازان با سری Romance of the Three Kingdoms آشنایی داشته و آن را برروی پلتفرم‌های مختلف امتحان کرده‌اند. در این سری به سبک استراتژی، شما باید هدایت ارتشی را به دست گرفته و به نبرد با دیگر قبایل بپردازید تا آن‌ها را به تصرف خود درآورید. در جریان بازی نیز آیتم‌ها و امکانات به خصوصی در اختیارتان قرار می‌گیرد که بهره‌برداری از آن‌ها برای پیشروی بهتر الزامی خواهد بود. یکی از این نسخه‌ها Romance of the Three Kingdoms XIV نام دارد که در گذشته برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ منتشر شد و استقبال نسبتا خوب علاقه‌مندان به سبک گفته شده را به همراه داشت. پشتیبانی تیم سازنده نیز تا این جا بسیار خوب بوده است و هر چند وقت یک بار به‌روزرسانی‌ها و بسته‌هایی برای آن در دسترس قرار می‌گیرد. چندی پیش تریلری از بسته گسترش دهنده‌ی Diplomacy and Strategy عرضه شد که برای تماشای آن می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید. بد نیست بدانید که دو شرکت کو شیبوساوا (Kou Shibusawa) و کوئی تکمو به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و نشر آن را به عهده داشته‌اند.

همان‌طور که در گذشته اعلام شده بود، بسته گسترش دهنده‌ی فوق در ۲۰ آذر ۱۳۹۹ (۱۰ دسامبر ۲۰۲۰ میلادی) برای کشور ژاپن منتشر خواهد شد. حال امروز آگاه شدیم که این بسته‌ی بزرگ از تاریخ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ (۱۱ فوریه ۲۰۲۱ میلادی) در اختیار بازی‌بازان غرب نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. بی شک Diplomacy and Strategy امکانات جذابی را در اختیار هواداران قرار می‌دهد و نباید آن را از دست داد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 92 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 26 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.