پی سی تاریخ انتشار شخصیت سفیروث برای بازی Super Smash Bros. Ultimate مشخص شد - پی سی

شخصیت سفیروث، کمتر از یک هفته‌ی دیگر، برای بازی Super Smash Bros. Ultimate در دسترس قرار خواهد گرفت.

ماساهیرو ساکورای (Masahiro Sakurai)، کارگردان بازی Super Smash Bros. Ultimate، چندی پیش توضیح داد که باید چه انتظاراتی از محتوای اضافه‌ی بعدی این عنوان داشته باشیم. محتوای اضافه‌ی جدید، شخصیت سفیروث (Sephiroth) از عنوان Final Fantasy 7 را به بازی اضافه می‌کند. شما می‌توانید در تاریخ ۲ دی (۲۲ دسامبر) با قیمت ۵٫۹۹ دلار به صورت مستقل این محتوای جدید را خریداری و یا این که به عنوان بخشی از Fighters Pass Vol 2 آن را دریافت کنید. همچنین پیش‌خرید کردن بسته‌ی مذکور، یک چالش ویژه در رابطه با شخصیت سفیروث را به شما ارائه می‌دهد.

چالش ذکر شده، در حقیقت یک مبارزه با باس است که با پیروز شدن در آن شخصیت سفیروث، ۹ موسیقی جدید و محل مبارزه‌ای با نام Northern Cave آزاد خواهد شد. این چالش می‌تواند با هر درجه‌ سختی انجام شود. بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی کارگردان بازی، شخصیت سفیروث برخلاف کلاود (Cloud)، مبارزی سریع‌ محسوب می‌شود. سفیروث در کنار ضربات سریع و مرگبار، از برخی جادوها نیز بهره می‌برد تا دشمن خود را در کمترین زمان ممکن نابود کند.

با وجود تمامی قدرت‌ها، شخصیت سفیروث به دلیل قد بلند خود، آسیب پذیری‌هایی دارد که کلاود از آن‌ها جلوگیری می‌کند. به غیر از موارد ذکر شده، بسته‌ی جدید شامل محتویات دیگری نیز می‌شود که جزئیات آن را در ویدیوی منتشر شده‌ی زیر مشاهده خواهید کرد.

دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 137 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 19 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.