پی سی تاریخ انتشار بازی Monster Sanctuary مشخص شد - پی سی

استودیوی تیم ۱۷ (Team 17) امروز در خبر خوبی از تاریخ دقیق عرضه‌ی بازی Monster Sanctuary برروی پلتفرم‌های مختلف رونمایی کرد. همچنین برای آشنایی بیشتر بازی‌بازان، ویدئویی از این بازی در دسترس قرار گرفته است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید.

Monster Sanctuary از سری عناوین ماجراجویی، اکشن و پلتفرمر است که ابتدا چندی پیش به صورت دسترسی زود هنگام برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد و استقبال نسبتا خوب بازی‌بازان و به خصوص دوست داران سبک‌های ذکر شده را به همراه داشت. در این بازی باید هدایت یک مربی با تجربه را به عهده گرفته و به پرورش حیوانات و سایر موجودات بپردازید تا آن‌ها را برای نبردهای جانانه و نفس‌گیر آماده کنید. از ویژگی‌های ممتاز این بازی باید به امکان جمع‌آوری آیتم‌های متنوع، جهان پر رمز وراز و رقابت‌های آنلاین اشاره داشت که قادر هستید تا آن را با دوستان و یا دیگر بازی‌بازان از سایر نقاط جهان تجربه کرده و لذت ببرید. بنابراین در صورتی که از دوست داران این عناوین هستید، Monster Sanctuary می‌تواند انتخاب تقریبا مناسبی برایتان باشد. قابل ذکر است که دو شرکت موی رای گیمز (Moi Rai Games) و تیم ۱۷ به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و انتشار آن را به عهده داشته‌اند.

بازی Monster Sanctuary قرار است در تاریخ ۱۸ آذر ۱۳۹۹ (۸ دسامبر ۲۰۲۰ میلادی) از دسترسی زود هنگام خارج شده و برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌هایی پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار گیرد. یکی از اعضای تیم سازنده در این زمینه گفته است:

نسخه‌ی اصلی Monster Sanctuary حاصل زحمات تیم ما است و امیدوار هستیم که بازی‌بازان از آن لذت ببرند. در زمان توسعه‌ی این بازی هیچ گاه احساس خستگی نداشته و پس از آن هم انتقادات و پیشنهادات طرفداران را با آغوش باز پذیرفته‌ایم. در روزهای آینده خبرهای بیشتری را از Monster Sanctuary خواهید شنید.

در پایان می‌توانید نسبت به تماشا و دریافت جدیدترین ویدئوی مربوط به بازی فوق اقدام کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.