پی سی تاریخ انتشار بازی Baroque: Original Version مشخص شد - پی سی

تیم سازنده‌ی Baroque: Original Version امروز در جدیدترین خبر خود اعلام کرد که این بازی در آینده‌ای نزدیک به دست دارندگان کنسول نینتندو سوییچ خواهد رسید. همچنین ویدئویی از این نسخه عرضه شده است که در ادامه آن را با هم تماشا خواهیم کرد.

Baroque: Original Version از سری عناوین نقش‌آفرینی است که آن را باید نسخه‌ای تغییر یافته از اثری دانست که ابتدا در سال ۱۹۹۸ میلادی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفته بود. در این بازی باید کنترل یک قهرمان را به دست گرفته و در جهانی تاریک و رازآلود برای بقا مبارزه کنید. شما باید از کمترین امکانات و سلاح‌ها، نهایت استفاده را برده و زنده بمانید. این نسخه نسبت به گذشته با تغییرات گسترده‌ای همراه شده است که از آن‌ها باید به افزایش کیفیت گیم‌پلی و امکان شخصی‌سازی کاراکتر اصلی اشاره داشت. بنابراین اگر از علاقه‌مندان به آثار این سبک هستید، شاید Baroque: Original Version نیز رضایت شما را تا حد زیادی جلب کند. گفتنی است که شرکت استینگ (Sting) وظیفه‌ی ساخت و نشر آن را به عهده داشته است.

بازی Baroque: Original Version قرار است در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۹ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول نینتندو سوییچ منتشر گردد. عرضه‌ی این نسخه برروی سایر پلتفرم‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و به نظر نمی‌رسد که در آینده شاهد این اتفاق باشیم. ضمنا پیش خرید این عنوان از امروز آغاز شده است و بازی‌بازان قادر هستند تا آن را با تخفیف نسبتا مناسبی خریداری کنند. شرکت استینگ امروز ویدئویی را هم از Baroque: Original Version به دست هواداران رساند که در پایان می‌توانید نسبت به تماشا و دریافت آن اقدام نمایید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 35 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 26 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.