پی سی به گفته‌ی سونی، باگ صف دانلود پلی‌استیشن ۵ رفع شده است - پی سی

کنسول پلی‌استیشن ۵ هم‌اکنون در سراسر جهان عرضه شده است و بازی‌بازان می‌توانند آن را به همراه عناوین جدید در دسترس تهیه کنند. اما متاسفانه از زمان انتشار این کنسول، کاربران زیادی گزارش داده‌اند که نمی‌توانند بازی‌های خود را به‌روزرسانی کنند. این باگ که ظاهراً افراد زیادی گرفتار آن شده‌اند، صف دانلود شما را غیر فعال کرده و اجازه نمی‌دهد بازی‌ها را به‌روزرسانی کنید. حتی برخی از بازی‌بازان به خاطر این مشکل مجبور شده‌اند تا نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ بازی‌ها را برروی کنسول جدید خود تجربه کنند. حال این‌طور که به نظر می‌رسد، به‌روزرسان نرم افزاری اخیر پلی‌استیشن ۵ این باگ را رفع کرده است.

بخش پشتیبانی پلی‌استیشن اخیراً از طریق حساب رسمی توییتر خود روش رفع این باگ را به صورت قدم به قدم توضیح داده است. ابتدا شما باید مطمئن شوید که آخرین به‌روزرسان نرم افزاری پلی‌استیشن ۵ را دریافت کرده‌اید. سپس باید کنسول خود را در حالت safe mode قرار داده و در نهایت گزینه‌ی Rebuild Database را برای بازسازی پایگاه داده انتخاب کنید.

با این‌که هنوز مشخص نیست که آیا این روش می‌تواند مشکل تمام بازی‌بازان را حل کند یا خیر، اما کارمندان وب‌سایت IGN گزارش داده است که پس از استفاده از این راهنما، دیگر با این مشکل مواجه نشده‌‌اند. به هر حال، اگر شما نیز با این باگ روبه‌رو شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم موارد گفته شده را انجام دهید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 81 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 22 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.