پی سی به نظر می‌رسد برخی از دارندگان پلی‌استیشن ۵ شروع به شخصی‌سازی کنسول‌های خود کرده‌اند - پی سی

درحالی که کمتر از یک هفته از عرضه‌ی جهانی کنسول نسل نهمی شرکت سونی در سراسر جهان می‌گذر، به نظر می‌رسد برخی از دارندگان کنسول پلی‌استیشن ۵ در همین زمان کوتاه موفق به شخصی سازی کنسول و همین‌طور کنترلر DualSense خود شده‌اند. در ادامه همراه ما باشید تا نگاهی به این طراحی‌های زیبا داشته باشیم.

همان‌طور که گفته شد، تنها چند روز از عرضه‌ی سراسری کنسول پلی‌استیشن ۵ می‌گذرد و به نظر می‌رسد برخی از بازی‌بازان در این چند روزه به‌ جای آنکه به تجربه‌ی بازی‌های نسل نهمی برروی کنسول خود بپردازند، مشغول طراحی و ساخت پوسته برای پلی‌استیشن ۵ و همین‌طور کنترلر آن یعنی DualSense بوده‌اند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به بهترین طراحی‌هایی که در این چند روزه با بیشترین استقبال از سوی بازی‌بازان روبرو شده است.

اولین طراحی که می‌توان گفت ساده‌ترین در میان دیگر طراحی‌ها نیز است، مربوط می‌شود به شخصی با نام کاربری Hawkijustin در وب‌سایت ردیت (Reddit). در این شخصی‌سازی ما شاهد کنسول تماماً سیاه‌رنگ پلی‌استیشن ۵ هستیم که مطمئناً بسیاری از بازی‌بازان سراسر جهان هم‌اکنون منتظر معرفی شدن رسمی آن از سوی شرکت سونی هستند. شما در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به این شخصی‌سازی را مشاهده کنید.

 

دومین طراحی مربوط می‌شود به شخصیت با نام کاربری Craayons در وب‌سایت ردیت. در این شخصی‌سازی شاهد جمجمه‌ای هستیم که در پس آن لوگوی (Logo) پلی‌استیشن نهفته است. این طراحی به دلیل رنگ‌بندی‌های زیبا و هوشمندانه‌ی خود (مخصوصاً در قسمت‌هایی که شاهد برخورد علامت پلی‌استیشن با جمجمه هستیم) یکی از شخصی‌سازی‌هایی است که این روزها با استقبال بسیاری از سوی کاربران اینترنتی مواجه شده است.

 

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

و اما سومین طراحی و همین‌طور آخرین طراحی از کنسول پلی‌استیشن ۵ که قرار است در ادامه آن‌ را مشاهده کنیم، مربوط می‌شود به مشهورترین قهرمان حال حاضر سراسر جهان یعنی مرد عنکبوتی (Spider-Man) که این روزها به واسطه‌ی عرضه‌ی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales برای کنسول نسل نهمی شرکت سونی دوباره بر سر زبان‌ها افتاده است. شخصی‌سازی که در ادامه آن را مشاهده خواهید کرد توسط شخصی با نام کاربری akarshbansal11 در وب‌سایت ردیت طراحی و ساخته شده است.

 

اولین شخصی‌سازی کنترل DualSense که در ادامه شما آن را مشاهده خواهید کرد، همچون کنسول پلی‌استیشن ۵ مربوط می‌شود به نسخه‌ی تماماً سیاه این کنترلر نسل نهمی که مطمئناً بسیاری از بازی‌بازان همچون کنسول سیاه‌رنگ پلی‌استیشن ۵ منتظر معرفی رسمی آن از سوی شرکت سونی هستند. یکی از مواردی که در این شخصی‌سازی جلب توجه می‌کند، جایگزین کردن دکمه‌های اشکال هندسی کنترلر DualSense با DualShock 4 است که باعث هرچه زیباتر شدن این شخصی‌سازی شده است. طراحی که در ادامه آن را مشاهده خواهید کرد توسط شخصی با نام کاربری Yakuza83 ساخته شده است.

 

اما طراحی بعدی که قصد داریم آن را برای شما به نمایش بگذاریم شخصی‌سازی یکدستی از رنگ بنفش اتمی (Atomic Purple) است که با نام بنفش کهکشانی (Galaxy Purple) نیز شناخته می‌شود و  ما را تا حد زیادی به یاد یکی از باندهای کنسول گیم بوی (Game Boy) می‌اندازد. شما در ادامه می‌توانید این شخصی‌سازی زیبا که توسط فردی با نام کاربری KrysSpace در وب‌سایت ردیت ساخته شده است را مشاهده کنید.

 

با توجه به شخصی‌سازی‌های زیبایی که از کنسول پلی‌استیشن ۵ و کنترلر DualSense آن هم در هفته‌ی ابتدایی عرضه‌ی آن‌ها مشاهده کردیم، انتظار می‌رود در آینده‌ای نه چندان دور، شاهد طراحی‌های بسیار زیبا و خلاقانه‌ای از سوی بازی‌بازان خوش‌ذوق برای کنسول نسل نهمی شرکت سونی باشیم.

کنسول پلی‌استیشن ۵ هم‌اکنون برای خرید در سراسر جهان در دسترس بازی‌بازان است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 228 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 20 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.