پی سی به زودی تجربه‌ی بازی‌های Minecraft و Minecraft Dungeons نیازمند حساب کاربری مایکروسافت خواهد شد - پی سی

بالاخره پس از گذشت مدت‌ها از خرید استودیوی موجانگ (Mojang) و پدیده‌ی دنیای عناوین چند بیتی یعنی بازی Minecraft توسط شرکت مایکروسافت، به نظر می‌رسد طی ماه‌های آینده استفاده از حساب کاربری این شرکت برای تجربه‌ی بازی‌های Minecraft و Minecraft Dungeons اجباری خواهد شد.

به تازگی در یک پست وبلاگ در سایت خبری رسمی بازی Minecraft، استودیوی موجانگ اعلام کرد که به زودی قرار است استفاده از حساب کاربری شرکت مایکروسافت جهت تجربه‌ی این بازی اجباری شود. این استودیو در این مورد اظهار داشت که این اقدام به مانند یک خانه‌تکانی برای توسعه‌دهنده است. همچنین در بخش دیگری از این پست استودیوی موجانگ نوشته است:” اگر قصد دارید خانه‌ی خود را بزرگ‌تر کنید، باید وارد مرحله‌ی بعد شوید. ”

حال سوالی که ممکن است برای بازی‌بازان عنوان Minecraft پیش آید این است که این اقدام مشترک شرکت مایکروسافت و استودیوی موجانگ چه فوایدی برای بازی‌بازان دارد. برای پاسخ به این سوال می‌توان موارد قابل قبولی را ذکر کرد؛ از جمله مهم‌ترین عامل استفاده از تایید هویت دو عاملی شرکت مایکروسافت است تا حساب‌های کاربران بازی Minecraft از امنیت پیشرفته و بسیار بالایی برخوردار شوند. همچنین از این طریق کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی قادر هستند تمام پیشرفت‌های نسخه‌های مختلف از بازی‌های Minecraft و Minecraft Dungeons خود را برروی یک حساب کاربری متمرکز نمایند. علاوه بر این دو مورد مهم، بازی‌بازان می‌توانند از دو مزیت دیگر نیز برخوردار شوند؛ کنترل و دسترسی بسیار بهتر به محتوای هر دو بازی به صورت یک جا و قابلیت مسدودسازی گفتگو و دعوت سایرین که بدون شک از الزامات هر عنوان آنلاین بزرگ به مانند بازی با پتانسیل Minecraft به شمار می‌آیند.

این جابجایی به حساب‌های کاربری شرکت مایکروسافت برای تجربه‌ی تمامی عناوین استودیوی موجانگ تا چند ماه دیگر اجباری خواهد شد و بازی‌بازان چنان‌چه در فرصت چند ماه اقدام به این جابجایی نکنند، دیگر قادر نخواهند بود به این عناوین وارد شوند و این بدان معناست که از تجربه‌ی این بازی‌ها محروم خواهند شد. البته باید در نظر داشت که این جابجایی تا ابتدای سال ۲۰۲۱ اختیاری و پس از آن اجباری خواهد شد.

با این حال استودیوی موجانگ اعلام کرد که برای تشویق بازی‌بازان به جابجایی حساب کاربری خود در هر زمانی تا مهلت مقرر شده، در دو عنوان Minecraft و Minecraft Dungeons آیتم‌های ارزشمندی به عنوان هدیه در نظر گرفته شده است که شامل لباس‌های ویژه و آبتم‌های ارزشمندی خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 56 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.