پی سی به روزرسانی 1,05 بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - پی سی

استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) به تازگی به‌روزرسانی ۱,۰۵ بازی Cyberpunk 2077 را برای کنسول‌های نسل هشتمی عرضه کرده و به‌زودی نیز در دسترس دارندگان نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این اثر قرار خواهد گرفت. در ادامه همراه گیمفا باشید تا نگاهی داشته باشیم به تغییرات کلیدی که به‌روزرسانی ۱,۰۵ در بازی Cyberpunk 2077 ایجاد خواهد کرد.

به گزارش از وب‌سایت رسمی بازی Cyberpunk 2077، سرانجام استودیوی سی‌دی پراجکت رد پس از گذشت حدود یک هفته از انتشار نسخه‌ی ۱,۰۴، جدیدترین به‌روزرسانی بازی Cyberpunk 2077 را برای کنسول‌های نسل هشتمی منتشر کرده است. به‌روزرسانی ۱,۰۵ به‌زودی در دسترس دارندگان نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این اثر نیز قرار خواهد گرفت. حجم این به‌روزرسانی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان چیزی در حدود ۱۷ گیگابایت است که البته پس از نصب تغییر چندانی در فضای اشغالی بازی بر روی حافظه‌ی کنسول‌ ایجاد نخواهد کرد. از مهم‌ترین تغییراتی که این به‌روزرسانی در بازی Cyberpunk 2077 ایجاد خواهد کرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع باگ‌های جزئی در انیمیشن‌ها و اجرای صحیح دیالوگ‌ها که در برخی از مأموریت‌های اصلی و فرعی بازی وجود داشته است.
  • بهبود هوش مصنوعی NPCها (شخصیت‌های غیر قابل بازی) و افزایش سرعت واکنش آن‌ها در هنگام آگاه شدن از موقعیت مکانی دشمن.
  • بازنگری میزان مقاومت و سلامتی افراد غیرنظامی در هنگام قرار گرفتن در مقابل اصابت گلوله.
  • بسیاری از مشکلات بصری بازی از جمله دیر ظاهر شدن آیکون‌های گوناگون بر روی نقشه‌ی بازی، تأخیر در نمایش چهره‌ی افرادی که با شخصیت V تماس تصویری حاصل می‌کنند و به طور کلی مشکلات مربوط به دیر ظاهر شدن و یا ناقض ظاهر شدن شخصیت‌ها در محیط بازی تا حد قابل توجهی برطرف شده‌اند.
  • بهبودهای جزئی در نمایش رنگ‌بندی‌های بازی نیز در حالت HDR به وجود آمده است.
  • مشکلات رابط کاربری از جمله عدم نمایش صحیح تصویر آیتم‌ها برطرف شده است.
  • عملکرد فنی بازی به طور کلی بهبود یافته است و بسیاری از مشکلات مربوط به کرش کردن‌های ناگهانی برطرف شده است.
  • مشکلات مربوط به عدم پخش صداهای خارج از دید کاربر از جمله صدای انفجار و تیراندازی برطرف شده است.
  • تعدادی از مشکلات مختص به نسخه‌های کنسولی بازی Cyberpunk 2077 از جمله عدم نمایش صحیح ظاهر وسایل نقلیه، عدم اجرای صحیح برخی از انیمیشن‌ها و از بین رفتن تغییرات شخصی در بخش تنظیمات پس از باز و بسته کردن بازی، به صورت کامل برطرف شده‌اند.
  • از تغییرات مختص رایانه شخصی نیز می‌توان به بهبود عملکرد فنی بازی مخصوصاً در هنگام استفاده از برخی قطعات شرکت AMD، بهبود بصری در نمایش بازی در حال روشن بودن تنظیمات مربوط به رهگیری پرتو (Ray Tracing) و رفع مشکلات مربوط به عدم اتصال این عنوان به نرم‌افزار استیم (Steam) اشاره کرد.

از دیگر اخبار و حواشی مربوط به جدیدترین اثر منتشر شده توسط استودیوی سی‌دی پراجکت رد می‌توان به حذف شدن بازی Cyberpunk 2077 از فروشگاه پلی‌استیشن، نارضایتی برخی از کارمندان این استودیو از نابسامانی‌‌های درون سازمانی و عذرخواهی استودیوی سی‌دی پراجکت رد از طرفداران و وعده‌ی رفع تمامی مشکلات این اثر اشاره کرد.

بازی Cyberpunk 2077 هم‌اکنون برای خرید و تجربه کردن بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، سرویس گوگل استیدیا و کنسول‌های نسل هشتم و نهمی شرکت سونی (در حال حاضر فقط به صورت فیزیکی) و مایکروسافت در دسترس است. شما همچنین می‌توانید نقد و بررسی بازی Cyberpunk 2077 که به قلم آقای مهدی رضایی نوشته شده است را مطالعه فرمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 46 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 20 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.