پی سی به‌زودی اخبار جدیدی از بازی Bravely Default II منتشر می‌شود - پی سی

استودیوی اسکوئر انیکس (Squre Enix) امروز در جدیدترین خبر خود اعلام کرد که در روزهای آینده اطلاعات کاملی از بازی Bravely Default II در اختیار هواداران قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید شاهد اطلاعات بیشتری در این خصوص باشید.

نسخه‌ی اول Bravely Default ابتدا در سال ۲۰۱۲ برروی کنسول نینتندو ۳DS عرضه شد و مورد استقبال عده‌ی زیادی از بازی‌بازان نیز قرار گرفت. همین قضیه باعث شد تا تیم سازنده به فکر توسعه و نشر دومین نسخه از این سری به سبک‌های ماجراجویی و نقش‌آفرینی باشد. متاسفانه هنوز جزئیات زیادی پیرامون این نسخه منتشر نشده است، اما چندی پیش در کشور استرالیا رده بندی شد که خبر مربوط به آن را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید. گفتنی است که اسکوئر انیکس به صورت همزمان وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی Bravely Default II را به عهده دارد.

دقیقا هشت سال از انتشار نسخه‌ی اول Bravely Default می‌گذرد و به همین مناسبت، اسکوئر انیکس قصد دارد تا اخبار جذابی را از Bravely Default II به دست بازی‌بازان برساند. پس باید منتظر روزهای پیش رو باشیم و ببینیم که واکنش بازی‌بازان نسبت به این نسخه چه خواهد بود. Bravely Default II قرار است اواخر امسال برروی کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود. در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون این موضوع، آن‌ها را با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 87 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 12 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.