پی سی به‌روزرسان Hollow Storm بازی Gears 5 منتشر شد - پی سی

بخش چندنفره‌ی Gears 5 امروز دوباره در دسترس قرار می‌گیرد و به لطف به‌روزرسان Operation 5: Hollow Storm، حالا شخصیت‌ها، کلاس‌ها و سلاح‌های جدیدی برای انتخاب وجود دارند. Hollow Storm بزرگ‌ترین به‌روزرسان محتوایی Gears 5 تا به امروز است.

Operation 5: Hollow Storm، به‌روزرسان بزرگ بخش چندنفره‌ی بازی Gears 5، بالاخره منتشر شده است و حالا دوباره می‌توانید با بخش چندنفره‌ی این بازی سرگرم شوید. هفته‌ی گذشته، به‌روزرسان اکس‌باکس سری اکس|اس Gears 5 منتشر شد و حالا این هفته هم محتوای بخش چندنفره‌ی بازی تقریبا دو برابر شده است. تم اصلی به‌روزرسان Operation 5: Hollow Storm، دوران Gears of War 2 و Gears of War 3 این فرنچایز است.

سه نقشه‌ی محبوب از سه‌گانه‌ی Gears of War اصلی در این بازی بازسازی شده‌اند که به ترتیب Gridlock، River و Clocktower نام دارند. همچنین Nexus و Regency هم دو نقشه‌ی جدید طراحی شده توسط کوالیشن (Coalition) هستند. هفت شخصیت جدید هم که همگی از دوران Locust War هستند در قالب باندل Operation 5 به فروش می‌رسند. این باندل ۲۰ دلار قیمت دارد. این به‌روزرسان برای اکس‌باکس سری اکس|اس بهینه‌ شده است و برروی هر دو کنسول با نرخ فریم ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. ۱۳ اچیومنت جدید هم که در مجموع ۸۰ امتیاز ارزش دارند هم در قالب این به‌روزرسان قابل کسب هستند. ضمنا در حالت‌های Horde و Escape، کلاس‌های شخصیت جدا شده‌اند و حالا می‌توانید هر طور که دوست دارید، این دو کلاس جدا را با هم ترکیب کنید. در ادامه می‌توانید نگاهی به تریلر Operation 5: Hollow Storm بیاندازید.

دریافت ویدیو با کیفیت ۴۸۰p | دریافت ویدیو با کیفیت ۷۲۰p | دریافت ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p

اما اگر به بخش چندنفره علاقه‌ی خاصی ندارید، باید گفت که بسته الحاقی Hivebusters بازی Gears 5 که یک افزودنی داستانی است هم در ماه دسامبر عرضه خواهد شد. همانطور که از نام این بسته پیداست، تمرکز داستان برروی گروه Hivebusters خواهد بود. گروه سه نفره‌ای که ستاره‌های حالت Escape بخش چندنفره هستند. این بسته الحاقی ۳ الی ۴ ساعت خواهد بود و اولین اثری خواهد بود که کوالیشن مستقیما برای کنسول‌های اکس باکس سری ساخته است.

Gears 5 هم اکنون برروی اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس|اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است. می‌توانید این بازی را به عنوان بخشی از سرویس اشتراکی گیم پس هم دریافت کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 56 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 18 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.