پی سی به‌روزرسان جدید Call of Duty: Black Ops Cold War یکی از حالت‌های عنوان Modern Warfare را به بازی اضافه می‌کند - پی سی

به‌روزرسان جدید Call of Duty: Black Ops Cold War که اخیراً منتشر شده، یکی از حالت‌های محبوب عنوان Call of Duty: Modern Warfare یعنی ۳v3 Gunfight Snipers Only را به جدیدترین نسخه‌ی این مجموعه آورده است.

اضافه شدن حالت ۳v3 Gunfight Snipers Only مهم‌ترین بخش به‌روزرسان جدید در عین حال کوچک بازی Call of Duty: Black Ops Cold War محسوب می‌شود. استودیوی تری‌آرک (Treyarch Studios) با انتشار یک توییت تایید کرد که علاوه بر اضافه شدن نوع جدید حالت Gunfight، تغییرات کوچکی نیز بر روی برخی از playlist‌ها اعمال شده است. از طرف دیگر، لازم به ذکر است که playlist‌های مربوط به Raid 24/7 ،Nuketown Holiday 24/7 و Prop Hunt همچنان در دسترس هستند.

موارد قابل دسترس در Black Ops Cold War:

  • ۳v3 Gunfight Snipers Only (جدید)
  • Face Off
  • Raid 24/7
  • Nuketown Holiday 24/7
  • ۲v2 Gunfight
  • Prop Hunt

همانند دیگر انواع حالت‌ Gunfight که برای اولین بار در بازی Call of Duty: Modern Warfare معرفی شدند، حالت ۳v3 Gunfight Snipers Only نیز تیم‌های کوچکی از بازی‌بازان را برای نبرد با یکدیگر در نقشه‌های کوچک قرار می‌دهد. به غیر از وجود محدودیت در انتخاب سلاح که شامل Melee نمی‌شود، این حالت دقیقاً همان چیزی است که در عنوان Modern Warfare تجربه کرد‌ه‌اید. در نظر داشته باشید که توسعه دهندگان بازه‌ی زمانی خاصی را برای در دسترس بودن حالت ۳v3 Gunfight Snipers Only اعلام نکرده‌اند. پس اگر می‌خواهید این حالت را امتحان کنید، پیشنهاد ما این است که هر چه سریع‌تر این‌ کار را انجام دهید.

Call of Duty: Black Ops Cold War

لازم به ذکر است که مواردی نظیر انواع مختلف حالت Gunfight بخشی از برنامه‌ی توسعه دهندگان برای محتویات فصل اول Black Ops Cold War هستند. طبق برنامه‌ی زمانی منتشر شده از سوی اکتیویژن (Activision) و تری‌آرک، بازی‌بازان در طول فصل اول بازی شاهد اضافه شدن موارد جدیدی به حالت‌های بخش چندنفره‌ی Black Ops Cold War خواهند بود. اگر به خاطر داشته باشید، بازی Modern Warfare نیز چندین نوع مختلف از حالت Gunfight را به بازی‌بازان ارائه داد. پس به احتمال زیاد این حالت‌ها به بازی Black Ops Cold War نیز اضافه خواهند شد.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War هم‌اکنون بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی بازی را از این‌جا مطالعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 184 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.