پی سی به‌روزرسانی جدید بازی What the Golf? منتشر شد - پی سی

شرکت سازنده‌ی What the Golf? همان‌طور که در گذشته وعده داده بود، امروز به‌روزرسانی تازه‌ای را برای این بازی در دسترس قرار داد که به فصل زمستان مربوط می‌شود و محتویات جالبی را هم به آن اضافه می‌کند. در ادامه می‌توانید شاهد جزئیات بیشتری در این زمینه باشید.

عناوین ورزشی همواره نزد بسیاری از بازی‌بازان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و گلف را باید یکی از محبوب‌ترین آن‌ها به حساب آورد. What the Golf? با ظاهر و سبکی متفاوت نسبت به دیگر آثار مربوط به این رشته‌ی ورزشی، سال گذشته برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفت و استقبال بسیار خوب بازی‌بازان را هم در پی داشت. پس از گذشت مدتی، تیم سازنده تصمیم بر افزایش هواداران What the Golf? گرفت و در همین راستا، این بازی برروی سیستم عامل iOS و به طور دقیق‌تر سرویس اپل آرکید منتشر شد. اگر شما هم از علاقه‌مندان به آثار ذکر شده هستید، این اثر را به هیچ وجه از دست ندهید.

پشتیبانی تیم سازنده از سال گذشته تا به حال بسیار خوب بوده و هر چند وقت یک بار، به‌روزرسانی‌هایی برای آن در دسترس قرار می‌گیرد. حال جدیدترین به‌روزرسانی این بازی که امروز عرضه شد، It`s Snowtime نام دارد و دریافت آن برای تمام هواداران رایگان خواهد بود. ۳۰ مرحله‌ی جدید به این اثر اضافه شده است که هر یک می‌توانند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشند و بازی‌بازان را تا مدت‌ها سرگرم کنند. البته این مراحل نیز مانند سابق از قوانین فیزیک پیروی خواهد کرد. دلیل انتخاب این نام توسط سازندگان هم این است که در بخش‌های تازه قادر هستید تا محیط برفی و هیجان انگیزی را شاهد باشید.

اگر هنوز هم با سرویس اپل آرکید آشنایی ندارید، باید بدانید که تنها با پرداخت مبلغ ۴٫۹۹ دلار در هر ماه می‌توانید به عناوین ارزشمند فراوانی دسترسی داشته و لذت ببرید. برای کسب آشنایی بیشتر با What the Golf? می‌توانید نقدها و نمرات آن را از طریق این نشانی مطالعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 94 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 22 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.