پی سی به‌روزرسانی جدید بازی Rune 2 عرضه شد - پی سی

تیم سازنده‌ی بازی Rune 2 همان‌طور که در گذشته وعده داده بود، امروز تازه‌ترین به‌روزرسانی این عنوان را در اختیار هواداران قرار داد و حال باید دید که واکنش افراد در این خصوص چه خواهد بود. ضمنا به منظور آشنایی بیشتر آن‌ها، ویدئویی از این به‌روزرسانی منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن‌ باشید.

باید گفت که شرکت رگناروک گیم (Ragnarok Game) تا این جا پشتیبانی بسیار خوبی از بازی Rune 2 داشته و به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی متنوعی برای آن در دسترس قرار گرفته است. حتی نسخه‌ی بهبود یافته‌ی این اثر با نام Rune 2: Decapitation Edition نیز عرضه شد که ویژگی‌ها و امکانات بیشتری را به طرفداران ارائه می‌دهد. گفتنی است که نسخه‌ی فوق توسط استودیوی ۳۹۶ منتشر شد و خیلی زود استقبال خوبی هم از آن به عمل آمد. حال به‌روزرسانی بزرگ دیگری برای این عنوان عرضه شده است که مختویات فراوانی را هم به آن اعمال کرده است.

برجسته‌ترین ویژگی این به‌روزرسانی را باید دو حالت جدید به حساب آورد که در سبک بتل رویال هستند. این برای اولین بار است که طرفداران می‌توانند چنین سبکی را در این اثر تجربه کنند. با توجه به این که این روزها بتل رویال طرفداران و منتقدان زیادی دارد، در نهایت باید دید که آیا این سبک مناسب بازی Rune 2 خواهد بود یا خیر. این سبک‌ها Last Viking Standing و Last Clan Standing نام دارند و در منوی بازی قابل مشاهده هستند. مانند دیگر عناوین هم سبک، در این دو بخش نیز باید با شخصیت دلخواه خود همراه شده و در نقشه‌ای وسیع و پر رمز و راز قرار بگیرید. سپس می‌توانید از سلاح‌ها و منابع متنوع برای مبارزه با دشمنان و برگرداندن سلامتی خود بهره برده و سرانجام به تنها فرد باقی‌مانده روی نقشه تبدیل شوید. در صورت کسب پیروزی، پاداش‌های فراوانی کسب می‌کنید که در شخصی‌سازی و ارتقای مهارت‌ها به کارتان خواهند آمد. فراموش نکنید که برای آغاز این حالت‌ها حداقل به ۱۵ بازی‌باز نیاز خواهد بود.

علاوه‌ بر مورد فوق، شاهد خصوصیات دیگری در بازی Rune 2 هم هستیم. به مناسبت جشن کریسمس، جهان این بازی با تغییراتی همراه شده است و قادر به تماشای مناظر برفی و جذابی خواهید بود. ضمنا لباس‌هایی در خصوص این جشن قابل انتخاب هستند که می‌توانید آن‌ها را بخرید. یک باس دیگر نیز به این اثر اضافه شده است که در بخش داستان با او مبارزه خواهید داشت. به نقل از تیم سازنده، نبرد با این باس به هیچ وجه ساده نبوده و باید از ترفندهای گوناگونی برای پیروزی استفاده نمایید. همه‌ی این محتویات دست به دست هم داده‌اند تا با به‌روزرسانی جذابی مواجه شویم.

بازی Rune 2 هم‌اکنون بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون این عنوان، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند. در پایان می‌توانید تریلری در خصوص به‌روزرسانی گفته شده را تماشا و دانلود کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 97 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها