پی سی به‌روزرسانی جدید بازی Dragon Ball Z: Kakarot منتشر شد - پی سی

استودیوی بندای نامکو (Bandai Namco) همان‌طور که در گذشته وعده داده بود، امروز تازه‌ترین به‌روزرسانی مربوط به بازی Dragon Ball Z: Kakarot را در اختیار هواداران قرار داد که اصلی‌ترین ویژگی آن را باید یک بخش جدید به حساب آورد. در ادامه می‌توانید شاهد اطلاعات تکمیلی این خبر به همراه تریلری از این به‌روزرسانی باشید.

بدون شک Dragon Ball از محبوب‌ترین و خاص‌ترین سری بازی‌های ژاپنی به شمار می‌رود و تا به حال نسخه‌های متنوع آن، افراد زیادی را به خود سرگرم کرده است. یکی از جدیدترین نسخه‌های این سری Dragon Ball Z: Kakarot نام دارد که در سال گذشته به دست بازی‌بازان رسید و خیلی سریع به محبوبیت فراوانی هم دست یافت. مانند دیگر عناوین مبارزه‌ای به سبک اکشن، در این بازی نیز باید کاراکتر دلخواه خود را برگزیده و نبردهای هیجان انگیزی را با دیگران داشته باشید. البته این عنوان تنها به بخش‌های مبارزه‌ای ختم نمی‌شود و سازندگان سعی داشته‌اند تا با اضافه کردن حالت‌های فکری و سرگرم کننده، تنوع جالبی به آن ببخشند. همچنین پشتیبانی این تیم از این بازی و سایر نسخه‌های Dragon Ball عالی بوده است و هر چند وقت یک بار به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی حاوی شخصیت‌های گوناگون نیز برای آن‌ها منتشر می‌شود. جالب است بدانید که بسته الحاقی جدیدی برای Dragon Ball Z: Kakarot با نام A New Power Awakens – Part 2 در راه است و پاییز امسال در دسترس قرار خواهد گرفت که برای تماشای تصاویری از آن می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید. گفتنی است که دو شرکت سایبرکانکت۲ (Cyberconnect2) و بندای نامکو به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و نشر آن را به عهده داشته‌اند.

تازه‌ترین به‌روزرسانی Dragon Ball Z: Kakarot با نام Dragon Ball Card Warriors امروز عرضه شد که بدون شک می‌تواند جذابیت‌های آن را دوچندان کند. از محتویات این به‌روزرسانی باید به بخش تازه‌ و آنلاینی اشاره کرد که کارت محور است. هواداران قادر هستند تا با در اختیار داشتن کارت‌های متنوع و استفاده از آن‌ها در زمان مناسب، بر دیگر بازی‌بازان غلبه کرده و ضمن کسب پیروزی، امتیازات مفیدی را دریافت کنند. پس فراموش نکنید که به کار بردن راهبردهای هوشمندانه در این قسمت الزامی خواهد بود.

بازی Dragon Ball Z: Kakarot هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان و نینتندو سوییچ قابل تجربه است. اگر هنوز هم با این اثر آشنایی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم نقد و بررسی آن به قلم مصطفی زاهدی را از طریق این صفحه مطالعه کنید. در پایان می‌توانید تریلری از به‌روزرسانی Dragon Ball Card Warriors را تماشا و دانلود کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 139 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.