پی سی به‌روزرسانی جدید بازی Crying Suns به‌زودی عرضه خواهد شد - پی سی

اعضای تیم سازنده‌ی Crying Suns امروز اعلام کردند که جدیدترین به‌روزرسانی این بازی قرار است تا چند روز دیگر در اختیار بازی‌بازان قرار گیرد. در ادامه می‌توانید شاهد اطلاعات بیشتری در این خصوص باشید.

Crying Suns عنوانی در سبک استراتژی است که ابتدا در گذشته برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شد و مورد استقبال عده‌ی زیادی از بازی‌بازان نیز قرار گرفت. سپس تیم سازنده سعی داشت تا به شمار هواداران بازی اضافه کند و به همین دلیل، آن را در ماه ژوئن امسال برروی گوشی‌‌های هوشمند نیز در دسترس قرار داد. در این بازی باید سلاح‌ها و آیتم‌های متنوعی را برای شکست دشمنان به کار گرفته و از یکی از جالب‌ترین عناوین استراتژی محور لذت ببرید. جالب است بدانید که تیم سازنده برای ساخت این اثر از عناوینی نظیر Advanced Wars و FTL الهام گرفته‌اند.

تازه‌ترین به‌روزرسانی بازی Crying Suns با نام Advanced Tactics قرار است در تاریخ ۸ آبان ۱۳۹۹ (۲۹ اکتبر ۲۰۲۰ میلادی) به دست هواداران برسد که از محتویات آن باید به سلاح‌ها، مهارت‌ها، دشمنان و بخشی جدید اشاره داشت. بی شک این به‌روزرسانی می‌تواند جذابیت‌های بازی را دوچندان کند و دریافت آن برای طرفداران الزامی خواهد بود.

بازی Crying Suns هم‌اکنون به صورت رایگان برروی سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار دارد. نسخه‌ی Premium آن نیز موجود است که با امکانات بسیار بیشتر و قیمت ۸٫۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 48 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 28 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.