پی سی به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Call of Duty Warzone در دسترس قرار گرفت - پی سی

شرکت سازنده‌ی بازی Call of Duty Warzone که در گذشته پشتیبانی خوب خود را از این عنوان نشان داده بود، امروز هم دست به کار شد و یک به‌روزرسانی دیگر را برای آن در دسترس قرار داد.

ظاهرا برخی از درخواست‌ها و شکایات بازی‌بازان در خصوص مشکلات و باگ‌های بازی Call of Duty Warzone به گوش تیم سازنده رسید. در روزهای اخیر افراد زیادی در این اثر دست به انجام تقلب زده و از این راه به برتری رسیده بودند. حال با به‌روزرسانی تازه‌ای که امروز در دسترس قرار گرفته، امکان تقلب در این اثر به حداقل رسیده است. حساب هزاران نفر از بازی‌بازان متقلب در این عنوان مسدود شده است تا سایر افراد با خیال راحت‌تری آن را تجربه نمایند.

علاوه‌بر آن، ایراداتی در سلاح‌ها و نحوه‌ی تیراندازی در بازی Call of Duty Warzone وجود داشت که خوشبختانه برطرف شد. همان‌طور که اطلاع دارید، رویدادی با نام Hunt for Adler در این بازی در جریان است که به گفته‌ی بازی‌بازان، باگ‌های فراوانی هم در آن به چشم می‌خورد. استودیوی سازنده نیز سعی داشته است تا با به‌روزرسانی ذکر شده، این باگ‌ها را کمتر کند. البته گفته می‌شود که هنوز هم نواقص دیگری در بازی وجود دارد که تیم سازنده به مرور زمان آن‌ها را برطرف خواهد کرد.

می‌دانیم که تا به حال نسخه‌های متنوعی از فرنچایز Call of Duty بر روی پلتفرم‌های گوناگون در دسترس قرار گرفته است. تازه‌ترین نسخه‌ی این اثر با نام Call of Duty Warzone در گذشته بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس و اس عرضه شد و به محبوبیت هم رسید. جالب است بدانید بیش از ۱۰۰ میلیون بازی‌باز این اثر را تجربه کرده‌اند که آمار فوق‌العاده‌ای به شمار می‌رود. قابل ذکر است که دو استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) و اکتیویژن (Activision) به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و انتشار آن را به عهده داشته‌اند. در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون این نسخه، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 125 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.