پی سی بنیان‌گذار بلیزارد شرکت بازی‌سازی جدیدی به نام Dreamhaven را تاسیس کرد - پی سی

به‌تازگی یکی از بنیان‌گذاران شرکت بلیزارد (Blizzard)، شرکت بازی‌سازی جدیدی به نام دریم‌هیون (Dreamhaven) را تاسیس کرده است. برای جزئیات بیشتر این خبر با ما همراه باشید.

آقای مایک مورهایم (Mike Morhaime)، یکی از سه بنیان‌گذار اصلی شرکت بلیزارد، امروز از تاسیس یک شرکت بازی‌سازی تازه به نام دریم هیون خبر داد. این شرکت بازی‌سازی با حضور برخی از افراد پیشکسوت در صنعت‌ بازی‌سازی تاسیس شده است و هدف آن‌ها ساخت و انتشار بازی‌های مختلف خواهد بود.

در کنار اعلام معرفی این شرکت، دو استودیوی بازی‌سازی به عنوان زیرمجموعه‌ی دریم هیون فعالیت خواهند کرد. استودیوی مون‌شات (Moonshot) توسط سه کارگردان سابق بلیزارد به نام‌های جیسون چایس (Jason Chayes)، داستین برودر (Dustin Browder) و بن تامپسون (Ben Thompson) اداره می‌شود. آن‌ها سابقه‌ی کار برروی عناوین Hearthstone, Starcraft II و Command and Conquer را دارند. استودیوی دوم سیکرت دور (Secret Door) نام دارد و توسط سه توسعه‌دهنده‌ی ارشد و سابق بلیزارد به نام‌های کریس سیگاتی (Chris Sigaty)، الن دبیری (Alan Dabiri) و اریک دادز  (Eric Dodds) اداره می‎شوند. این افراد سابقه‌ی کار برروی بازی‌های Warcraft III, Hearthstone و Starcraft را دارند.

آقای مایک مورهایم، مدیر دریم‌هیون، در خصوص تاسیس این شرکت اظهار داشت:

من خوشحالم که با چنین افراد با استعدادی که عمیقاً به بازی‌ها و جوامع خود اهمیت می‌دهند، همکاری می‌کنم. من همیشه به قدرت بازی‌ها اعتقاد داشتم تا افراد را بدون توجه به زمینه و مرزها دور هم جمع کنم. با Dreamhaven ما مشتاقانه منتظر ایجاد و به اشتراک گذاشتن تجربیات جدیدی با بازی‌بازان هستیم.

مورهایم در ادامه تایید کرد که ایده‌ی تاسیس دریم‌هیون برای کمک به توسعه‌دهندگان و ایده‌های آن‌ها و همچنین خلق تجربیاتی برای ایجاد ارتباط معنادار میان بازی‌بازان بوده است. مقر این شرکت در شهر Irvine از ایالت کالیفرنیا قرار دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 112 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.