پی سی بررسی اجمالی هدست گیمینگ ROG STRIX Go 2.4 Electro Punk ایسوس - پی سی

کمپانی ایسوس به عنوان تولید کننده سخت افزارهای کامپیوتر و همچنین قطعات جانبی به خوبی شناخته شده است. افزون بر این، این کمپانی توانسته است به عنوان برند اول گیمینگ در جهان استانداردهای جدیدی را در صنعت گیمینگ، وارد این بازار کند.

طی این نوشتار نیز قصد داریم تا به بررسی اجمالی یکی دیگر از محصولات این کمپانی به نام هدست گیمینگROG STRIX Go 2.4 Electro Punk برویم. اما پیش از آن بهتر است تا کمی با این کمپانی بهتر آشنا شویم.

شرکت ایسوس به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده مادربرد در جهان و شرکتی پیشرو در صنعت سخت افزارهای دیجیتال، برای اکثر افراد علاقه‌مند به دنیای فناوری و الکترونیک نامی آشنا است؛ شرکت ایسوس طی چندین سال فعالیت در این زمینه موفقیت‌های بسیاری را در میان رقبای خود کسب کرده، که یکی از این موفقیت‌های آشکار ایسوس مربوط به تولید مادربرد و کارت گرافیک‌ و لوازم جانبی مانند ماوس، کیبرد و هدست است. شرکت ایسوس در خلل تولیدات چند ساله مادربردهای رده گیمینگ توانسته است تا با مادربردهای با کیفیت و با امکانات احترام خود را برای گیمرها و دنیای گیمینگ نشان دهد، که البته شامل منتخب شدن این شرکت در طی چند ساله اخیر است.

هدست پیش روی ما با درایورهای ۳۲ اهمی از سری ASUS Essence با سایز ۴۰ میلی متر جزو جدیدترین محصولات جمهوری گیمرها است. هدست گیمینگ ROG STRIX Go 2.4 Electro Punk را می‌توان به دو روش با سیم و بی سیم از طریق استاندارد بلوتوث استفاده کرد. همچنین باتری داخلی با توان ۵ ولت و ۹۰۰ میلی آمپر، می‌تواند تا ۲۵ ساعت در اختیار گیمرها باشد.

این هدست از یک سیستم پیشرفته لغو نویز با تکیه بر پردازش‌های هوش مصنوعی (AI) بهره می‌برد و می‌تواند تا ۹۵ درصد از صدای محیط و نویزهای اطراف را ایزوله کند. این ویژگی می‌تواندبه گیمرها کمک کند تا هنگام بازی کردن دیگر صداهای اضافه را تا حد بسیار زیادی نشنوند و تمرکز بازیکن تنها بر روی بازی باشد.

این هدست با ۱۵ دقیقه شارژ، تا ۳ ساعت قابل استفاده خواهد بود. ایسوس در بسته بندی هدست یک تبدیل USB-C  بهUSB-A  و یک کابل ۳٫۵ میلی متری با طول ۱٫۸ متر را نیز تعبیه کرده است.

طبق مشخصاتی که از روی بسته بندی این هدست می‌توان متوجه شد، ارتباط این هدست گیمینگ از طریق یک دانگل USB-C بوده و برای ارتباط بی سیم نیز فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتزی از طریق بلوتوث در نظر گرفته شده است.  افزون بر این، طراحی سبک وزن این هدست می‌تواند باعث عدم خستگی از بابت استفاده طولانی مدت شود. همچنین با استفاده از رابط های USB-C و یک تبدیل به پورت USB 2.0 می‌توان از این هدست برای طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها و کنسول‌استفاده کرد.

همچنین درایورهای ۴۰ میلی‌متری سری Essence ایسوس برای این هدست صدای غنی و شفافی را ارائه می‌دهند. در انتقال اطلاعات رابط بلوتوث معمولا با مشکلاتی نظیر وقفه و عدم اتصال مواجه می‌گردد. به همین دلیل در  این محصول از رابط بیسیم ۲٫۴ استفاده شده است. ایسوس با طراحی جدید دو آنتن در این هدست، تا فاصله ۲۰ متری را به طور کامل با کمترین وقفه پوشش می‌دهد. همچنین جک استاندارد ۳٫۵ میلیمتری نیز با این هدست همراه شده است.

افزون بر این، به منظور شفافیت صدا در میکروفن، از هوش مصنوعی به منظور حذف نویز استفاده کرده است. این فناوری با بهره‌گیری از پایگاه داده‌ای شامل  ۵۰ میلیون صدای ضبط شده و ترکیب آن با هوش مصنوعی و هزاران ساعت یادگیری ماشین در این پایگاه داده، نویزهای محیط را به طور کامل حذف کرده و تاثیری بر روی صدای کاربر نمی‌گذارد. این بدین معناست که این فناوری فرکانس‌های صدای کاربر را حذف نمی‌کند و صرفا صداهای محیط را به طور کامل در بر می‌گیرد.

این هدست، از یک میکروفن چند جهته قابل جدا شدن و یک میکروفن مخفی نیز بهره می‌برد که هر دو میکروفن دارای فناوری حذف نویز هوشمند بوده و دارای گواهی سازگاری کامل و تاییدیه محصول از سوی Discord و TeamSpeak است.

در طراحی ROG Strix Go 2.4 از مواد بسیار سبک وزن استفاده شده است. وزن هدست به همراه کیف حمل تنها ۲۹۰ گرم بوده و این هدست رده بالا را به سادگی می‌توانید در هر جایی استفاده کنید. به منظور سهولت در جابجایی هر دو گوشی این هدست قابل تا شدن است تا حجم کمتری را اشغال نماید.

این هدست با استفاده از چیپ اختصاصی شارژ با ورودی جریان ۵V/900mA در مدت ۱۵ دقیقه شارژ لازم برای ۳ ساعت استفاده مداوم را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در کنار این چیپ نیز باتری این هدست امکان استفاده ۲۵ ساعته به صورت بی وقفه را در هر بار شارژ کامل برای کاربر مهیا می‌کند.

طراحی اختصاصی محفظه‌های صوتی این هدست و تجهیز آن به درایورهای مغناطیسی Essence 40 میلیمتری ایسوس، صدای رسا، واضح و با بیس دلنشین از خود تولید می‌کند که برای گیمینگ و محتوای صوتی نظیر موسیقی متناسب است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 45 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 9 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.