پی سی بخش داستانی بازی Star Citizen به این زودی‌ها عرضه نخواهد شد - پی سی

به گفته‌ی مدیر و بنیان‌گذار استودیوی کلاود ایمپریوم گیمز (Cloud Imperium Games)، بخش داستانی بازی Star Citizen فاصله‌ی زیادی تا انتشار دارد. برای جزئیات بیشتر این خبر با گیمفا همراه باشید.

آقای کریس رابرتز (Chris Roberts)، مدیر و بنیان‌گذار استودیوی کلاود ایمپریوم گیمز، به تازگی اطلاعاتی از روند پیشرفت یک سال اخیر بازی Star Citizen را منتشر کرده است. به گفته‌ی وی، این بازی سال خوبی را با وجود شیوع بیماری COVID-19 گذرانده است و روند توسعه و عرضه‌ی به‌روزرسانی‌ها طبق برنامه انجام می‌شوند. با این حال، بخش داستانی این بازی که با عنوان Squadron 42 شناخته می‌شود، فاصله‌ی زیادی تا کامل شدن و انتشار دارد.

کریس رابرتز در این خصوص می‌گوید که تیم توسعه‌دهنده نمی‌خواهد یک بازی پر مشکل را از نظر فنی منتشر نماید. به گفته‌ی وی، تیم سازنده‌ی Star Citizen قصد دارد با تمرکز ویژه و دقت بالا بر روی این بازی کار کند. همچنین وی اعلام کرد که فعلاً نمایش جدیدی از گیم‌پلی بخش داستانی این بازی ارائه نخواهد شد.

من تصمیم گرفتم تا گیم‌پلی بخش Squadron 42 را به صورت عمومی نمایش ندهم و تا زمانی که به انتهای ساخت بازی نزدیک نشده‌ایم، در خصوص تاریخ انتشار صحبت نمی‌کنیم. این امر موجب می‌شود تا ما با اعتماد به نفس بالایی بر روی به پایان رساندن روند توسعه‌ی این بازی تمرکز کنیم و به کیفیت نهایی مد نظر خود برسیم.

در بخش داستانی بازی Star Citizen، بازیگران مشهوری از جمله مارک همیل (Mark Hamill)، اندی سرکیس (Andy Serkis) و گری اولدمن (Gary Oldman) حضور دارند. همچنین این عنوان، آمار جدیدی از نظر تعداد بازی‌بازان و میزان ساعات تجربه‌ی بازی ثبت کرده است. در سال ۲۰۲۰، بیش از ۷۴۰ هزار بازی‌باز به تجربه‌ی بخش آلفای این بازی پرداخته‌اند. همچنین این بازی در حدود ۲۷ میلیون ساعت تجربه شده است.

نسخه‌ی آلفای بازی Star Citizen هم‌اکنون بر روی رایانه‌های شخصی در دسترس است. اخیراً ویدئویی از روند پیشرفت بازی در طول یک سال اخیر منتشر شده است که می‌توانید آن را از طریق این نشانی مشاهده بفرمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 105 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.