پی سی با گزارشی از جلسه‌ی سی‌دی پراجکت پیرامون تاخیر جدید Cyberpunk 2077 همراه باشید - پی سی

پس از تاخیر جدید Cyberpunk 2077 یک کنفرانس از راه دور توسط مدیران شرکت سی‌دی پراجکت (CD Projekt) برگزار شد که به جزئیات دقیق‌تر این تاخیر و دلیل اصلی آن می‌پردازد. به جزئیات بیشتر در این باره همراه باشید.

در این کنفرانس آقای آدام کیچینسکی (Adam Kicinski)، رئیس سی‌دی پراجکت، و افراد کلیدی استودیو به همراه هیئت مدیره در مورد تاخیر و مسائل پیش آمده صحبت کردند.

در مورد تاریخ عرضه‌ی جدید:

ما در مورد این تاریخ مطمئن هستیم. عرضه در تاریخ ۱۹ نوامبر قابل انجام بود و در حال حاضر نیز می‌توانیم آن را انجام هیم اما داشتن این سه هفته به ما فرصت می‌دهد برخی موارد را اصلاح کنیم. این تصمیم آسان نبود اما ما می‌دانیم که در نهایت تنها یک تاریخ عرضه وجود دارد و اولین برخورد بازی‌بازان با این عنوان مهم و حیاتی خواهد بود، بنابراین در طولانی مدت این تصمیم مفید به حساب می‌آید. واکنش اولیه‌ی بهتر باعث فروش بیشتر نیز می‌شود و به همین خاطر ما بازی را تاخیر زدیم. ما مجبور به این کار نبودیم اما زمان بیشتر به ما این اطمینان را می‌دهد که در زمان عرضه همه‌ چیز اصلاح شود و سر جای خود قرار گیرد.

در مورد تاخیر:

نسبت به تغییرهای رخ داده قبلی در تاریخ عرضه، اینبار با موقعیت متفاوتی رو به رو هستیم. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی آماده است و همچنین بازی برروی نسل بعدی کنسول‌ها نیز به خوبی اجرا می‌شود. در حال حاضر ما برروی نهایی‌سازی پردازش کنسول‌های نسل هشتم کار می‌کنیم.

در مورد بازی:

ما واقعاََ مطمئن هستیم که چیزی شگفت‌انگیز در دست داریم و زمانی که بازی عرضه شود همه این موضوع را درک خواهند که چرا توسعه‌ی آن تا این حد سخت بود. اشتباه متوجه‌ی منظور ما نشوید، در داخل استودیو اکثر تیم توسعه از طرفی نگران هستند اما از سمت دیگر احساس قدرتمند و مثبتی نسبت به بازی دارند. ما در مورد اثری که قرار است ارائه دهیم بسیار خوشحال هستیم.

رسیدها:

زمان باقی مانده برای بازی در سال جاری کوتاه‌تر می‌شود، ما سود کمتری دریافت می‌کنیم اما باز هم مقدار قابل قیاسی به حساب می‌آید.

پیش‌خریدها:

نسبت پیش‌خریدهای میان The Witcher 3 و Cyberpunk 2077 در مدت زمانی مشاهده به صورت فزاینده‌ای راضی کننده است. سی‌دی پراجکت به دلیل این تاخیر انتظار هیچگونه کنسلی اساسی در پیش‌خریدها را ندارد.

هزینه‌های تبلیغات:

ما باید کمپین تبلیغاتی خود را برنامه‌ریزی دوباره کنیم و احتمالاََ باید بودجه‌ی بیشتری را به این موضوع اختصاص دهیم اما در حال حاضر نمی‌توان هزینه‌ی دقیق را مشخص کرد. مطمئناََ به یک بودجه‌بندی دوباره نیاز خواهیم داشت تا تبلیغات را تمدید کنیم.

بازخوردها:

بازخوردها به ما اطمینان زیادی داده‌اند. کسانی که این عنوان را به پایان رسانده‌اند (تسترها) می‌گویند تا به این لحظه اثری شبیه به آن را تجربه نکرده‌ایم.

پروژه‌‌ی بعدی و تاثیر تاخیر برروی آن‌ها:

سی‌دی پراجکت قصد ایجاد “تغییرات سازمانی” در دپارتمان‌های تکنیکال دارد. بسیاری از چیزها در مراحل نهایی بر سرجای خود گذاشته شده‌اند که باید اصلاح شود.

Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۹۹ (۱۰ دسامبر ۲۰۲۰) برای پلتفرم‌های اکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. نسخه‌ی نسل بعدی این اثر نیز در زمان عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعدی در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت اما بر اساس بیانیه‌های قبلی تیم سازنده، به روز رسانی اصلی نسل بعدی که کیفیت را متحول خواهد کرد در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 108 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.