پی سی باگ نقشه‌ی Olympus بازی Apex Legends بازی‌بازان را می‌کشد - پی سی

به تازگی باگ بسیار عجیبی برروی نقشه‌ی Olympus بازی Apex Legends کشف شده است که در صورت حضور در نقطه‌ای خاص، بازی‌بازان را در جا می‌کشد. این در حالی است که Olympus نقشه‌ی جدید فصل هفتم بازی است.

به تازگی نقشه‌ی جدیدی برای فصل هفتم بازی Apex Legends با نام Olympus منتشر شده است و با وجود اینکه اکثرا از آن لذت برده‌اند، برخی هم گزارشاتی را از مشکلات خود ارائه داده‌اند. برخی بازی‌بازان گفته‌اند که نقطه‌ی خاصی از نقشه، آن‌ها را گیر می‌اندازد و سپس هم در جا می‌کشد. یکی از بدنام‌ترین مکان‌های نقشه‌ی جدید Grow Towers است و با اینکه در آن شاهد درگیری‌های زیادی هستیم، به نظر می‌رسد که ورود به این مکان خود حرکت مرگباری است.

یکی از کاربران Reddit به تازگی اذعان داشته است که او نقشه‌ی The World’s Edge را به Olympus ترجیح می‌دهد. او در این رابطه کلیپی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد گیر افتادن در یک نقطه از Grow Towers، باعث مرگ در جای شخصیت او شده است. آن هم در حالی که سایر اعضای تیم او بدون مشکل به راه خود ادامه می‌دهند. کاربران دیگری هم به سرعت با این بازی‌باز همذات‌پنداری کردند و از مشکلات خود با Grow Towers گفتند. به نظر می‌رسد که تعداد زیادی در مجموع با طراحی این مکان مخالف هستند و در کل آن را نمی‌پسندند.

به نظر می‌رسد که حالا نوبت ریسپاون (Respawn)، توسعه‌دهنده‌ی بازی است تا سریعا مشکلات مربوط به این مکان را رفع کند. این توسعه‌دهنده قصد دارد تا به زودی در قالب یک بهینه‌ساز، از قدرت Wraith بکاهد. مسئله‌ای که باعث دودستگی در میان جامعه‌ی بازی‌بازان Apex Legends شده است و بسیاری با آن مخالف هستند.

بازی Apex Legends در حال حاضر برروی پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. همچنین نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی در سال آینده منتشر خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 9 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.