پی سی باگی در بازی Call of Duty: Black Ops Cold War پوسته‌ی سلاح را حذف می‌‌کند - پی سی

انتشار فصل جدید بازی Call of Duty: Black Ops Cold War، علاوه بر رفع بسیاری از مشکلات، اضافه شدن نقشه‌ی جدید و محتویات تازه، تعادل خوبی در قسمت‌های مختلف این عنوان ایجاد کرده است. با این وجود، رفع یک اشکال در عنوان Call of Duty: Black Ops Cold War، انگار از قلم افتاده است. مشکلی که باعث می‌شود بازی‌بازان به پوسته‌ی سلاح‌ها (Camo)، دسترسی نداشته باشند.

در حالی که بازی‌بازان این فصل معتقدند، چالش‌های مربوط به پوسته‌ی سلاح‌ها در بازی Call of Duty: Black Ops Cold War از عنوان Call of Duty: Modern Warfare آسان‌تر شده، اما این باگ مربوط به پوسته‌ی سلاح‌ها باعث شده که تکمیل چالش‌ها بسیار مشکل‌تر از قبل باشند. متأسفانه، این مساله از زمان آغاز فصل جدید در بازی وجود داشته و هنوز هم ادامه دارد. به‌نظر می‌رسد مشکل گسترده‌تر از این صحبت‌ها باشد.

کاربری در وب‌سایت رددیت (Reddit)، به نام Horimiya_fan، در این مورد اظهار نظر جالبی داشته است. اون در این مورد توضیح داد:

بازی پوسته‌هایی که پس از انجام چالش‌ها کسب می‌کنید را از شما می‌گیرد. در حالت‌هایی مثل چالش Camo Bloodline، که بازی‌باز پس از تکمیل آن می‌تواند سلاح Bullfrog SMG را کسب نماید، این سلاح بر روی پوسته‌ی خودش طرح‌هایی دارد. پس از گذشت مدتی، این پوسته‌ از لیست وسایل من خارج شده و دیگر به آن دسترسی ندارم.

مشکل پوسته در بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

در حالی که بازی‌بازان این فصل معتقدند، چالش‌های مربوط به پوسته‌ی سلاح‌ها در بازی Call of Duty: Black Ops Cold War از عنوان Call of Duty: Modern Warfare آسان‌تر شده، اما این باگ مربوط به پوسته‌ی سلاح‌ها باعث شده که تکمیل چالش‌ها بسیار مشکل‌تر از قبل باشند.

در بازی Call of Duty: Black Ops Cold War، چالش‌های پوسته‌ی سلاح‌ها نباید برای سلاح Bullfrog و سایر اسلحه‌ها، مشکلی ایجاد کند و قطعا لازم نیست هر چالش دو بار انجام شود. برخی از کاربران در پاسخ به Horimiya_fan، اعلام کردند که بیش از هفت بار برخی از این چالش‌ها را تکمیل کردند و باز هم مشکل حل نشد. چند کاربر دیگر در وب‌سایت رددیت نیز در مورد دلایل این موضوع با هم صحبت کردند، ولی هنوز نتیجه‌ی دقیقی برای این مشکل مشخص نشده است. آن‌ها امیدوارند که این مساله هر چه زودتر برطرف شود.

هوادارانی که گرفتار این مشکل شده‌اند، ممکن است بخواهند بسته‌های هدیه‌ی مربوط به تعطیلات کریسمس در بازی Call of Duty: Black Ops Cold War را از فروشگاه بازی، به‌صورت رایگان دریافت کنند. در حالی که لباس‌ها و تجهیزات ظاهری مانع از تکرار چالش‌ها می‌شوند، اما بزرگ‌‌ترین مشکل آن‌ها این است که باگ مربوط به پوسته‌ی سلاح‌ها، بسیار آزاردهنده عمل می‌کند. شاید اقلام جایزه بتوانند بازی‌بازان را کمی آرام کنند.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War هم‌‌اکنون برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌اسیتشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس/اس در دسترس قرار دارد. نقد و بررسی این بازی توسط وب‌سایت گیمفا را می‌توانید از اینجا مطالعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 74 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 28 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.