پی سی بازی The Hong Kong Massacre برروی نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد - پی سی

شرکت آنتلد تیلز (Untold Tales) امروز جدیدترین خبر خود به بازی‌بازان اعلام کرد که بازی The Hong Kong Massacre در ماه‌های آینده راهی کنسول نینتندو سوییچ نیز خواهد شد. در ضمن تریلری از این نسخه در دسترس قرار گرفته است که در ادامه آن را با هم تماشا خواهیم کرد.

The Hong Kong Massacre از سری عناوین تیراندازی است که ابتدا در سال ۲۰۱۹ میلادی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد و مورد استقبال عده‌ی زیادی از بازی‌بازان نیز قرار گرفت. جالب است بدانید که تیم سازنده برای ساخت این بازی از آثار کلاسیک و پرطرفدار سینمایی الهام گرفته است و در گیم‌پلی آن شاهد نکات فراوانی مربوط به این قضیه هستیم. این عنوان داستان یک کارآگاه سابق را روایت می‌کند که سعی دارد تا تمام دشمنان خود را از بین برده و انتقام دوستش را از آن‌ها بگیرد. شما قادر هستید تا صحنه‌ی بازی را آهسته کرده و به تیراندازی بپردازید. همچنین سرعت در بسیاری از بخش‌ها از فاکتورهای حیاتی در جهت پیروزی به شمار می‌رود. در پایان هر ماموریت هم سلاح‌های تازه‌ای در اختیارتان قرار می‌گیرد تا شلیک به دشمنان از همیشه جذاب‌تر به نظر برسد. از چالش‌ها و معماهای دوست داشتنی بازی نیز نباید به سادگی عبور کرد. خوب است بدانید که دو شرکت ورسکی (Vreski) و آنتلد تیلز به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و انتشار The Hong Kong Massacre را به عهده داشته‌اند. برای آشنایی بیشتر با داستان این اثر و تماشای تریلری از آن می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

اعضای شرکت آنتلد تیلز امروز رسما از انتشار The Hong Kong Massacre برروی نینتندو سوییچ خبر دادند که می‌تواند برای دارندگان این کنسول بسیار جالب توجه باشد. البته تاریخ دقیق عرضه‌ی این نسخه مشخص نیست و باید منتظر اخبار تکمیلی آن‌ها در این خصوص باشیم. در پایان می‌توانید نسبت به تماشا و دریافت تازه‌ترین تریلر این اثر اقدام نمایید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 137 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.