پی سی بازی Sons of the Forest سال آینده منتشر خواهد شد - پی سی

پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام استودیوی سازنده‌ی بازی Sons of the Forest دست به کار شد و اطلاعات اندکی از این عنوان را در دسترس قرار داد. ضمنا به منظور آشنایی بیشتر بازی‌بازان، دومین تریلر رسمی این اثر منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن‌ها باشید.

استودیوی اندنایت گیمز (Endnight Games) که به صورت هم‌زمان وظیفه‌ی ساخت و انتشار بازی Sons of the Forest را به عهده دارد، امروز در تازه‌ترین خبر خود اعلام کرد که این عنوان در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۱ میلادی به دست بازی‌بازان خواهد رسید. حتی هنوز هم پلتفرم‌های مقصد این اثر مشخص نشده‌اند و باید منتظر جزئیات بیشتر از سوی این تیم باشیم. بازی Sons of the Forest ابتدا در مراسم TGA 2019 معرفی شد که خبر مربوط به آن به همراه یک ویدئو را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید.

حال حدود یک سال از معرفی بازی Sons of the Forest گذشته است و تا چند ماه دیگر در دسترس قرار خواهد گرفت. به همین دلیل، پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که با اثر بی‌نقص و هیجان‌انگیزی سر و کار داشته باشیم. این عنوان در سبک‌های ترسناک و بقا ساخته شده است و دوستداران این سبک را به وجد خواهد آورد. بسیاری از بازی‌بازان پس از تماشای نخستین تریلر به این موضوع اشاره داشتند.

در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون بازی Sons of the Forest مانند تاریخ دقیق عرضه و پلتفرم‌ها، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند. همان‌طور که گفته شد، امروز دومین ویدئوی رسمی از این اثر عرضه شده است که در پایان می‌توانید نسبت به تماشا و دانلود آن اقدام نمایید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 113 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.