پی سی بازی Solitairica به صورت رایگان بر روی فروشگاه اپیک گیمز در دسترس قرار گرفت - پی سی

فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games Store) در جریان منتشر کردن بازی‌های مختلف به صورت رایگان برای کاربران خود، امروز عنوانی روگ‌لایک و نقش‌آفرینی به نام Solitairica را در دسترس قرار دارد. لازم به ذکر است که به جز این اثر، تنها یک عنوان دیگر در جریان رویداد بازی‌های رایگان اپیک گیمز برای معرفی باقی خواهد ماند.

اگر به سبک‌های مختلف بازی‌های ویدئویی نگاهی بیندازیم، خواهیم دید که آثار زیادی در سبک روگ‌لایک توسعه یافته‌اند؛ بنابراین ساخت یک بازی متفاوت و منحصر به فرد در این سبک، کار بسیار دشواری به شمار می‌آید. با این حال، عنوان Solitairica توانسته است با تغییر گیم‌پلی خود و ارائه‌ی آن به سبک کارتی، استفاده از عناصر ژانر نقش‌آفرینی و یک داستان فانتزی و شنیدنی برای سرگرم کردن مخاطب، تجربه‌ای منحصر به فرد را به علاقه‌مندان معرفی نماید. طبق اعلام شرکت اپیک گیمز، این بازی از هم‌اکنون تا ۲۴ ساعت آینده به صورت رایگان برای کاربران این فروشگاه عرضه شده و علاقه‌مندان می‌توانند آن را به رایگان و برای همیشه دریافت نمایند.

داستان فانتزی بازی Solitairica ماهیت نسبتا ساده‌ای دارد؛ شما باید به عنوان آخرین مبارز باقی‌مانده در سرزمین خود با ارتش امپراطوری شیطانی به نام Stuck به مبارزه بپردازید. این ارتش قدرتمند و مخوف، اکنون بخش‌های اصلی و حیاتی سرزمین شما را به تصرف خود در آورده و شما باید با رهنمودهای فردی خردمند به نام Kismet، در برابر هجوم بی‌امان آن‌ها ایستادگی و مقاومت نمایید. Kismet علاوه بر راهنمایی‌های منحصر به فرد خود، می‌تواند به شما آموزش‌هایی در مورد قدرت جادویی Solitaire بدهد تا در نهایت کاملا برای استفاده از آن آماده شوید.

گیم‌پلی بازی Solitairica مبارزاتی نوبتی به همراه دشمنانی که هر کدام رویه‌ی منحصر به فرد در دفاع و حمله دارند را ارئه می‌دهد. برای پیش بردن مبارزات این عنوان، استراتژی‌ها و ترکیبات بسیار زیادی در دسترس خواهد بود تا بازی‌بازان مطابق سلیقه‌ی خود به پیش‌روی در بازی بپردازند. همچنین کلاس‌ها و مهارت‌های ویژه‌ای در قالب کارت‌های قدرت وجود دارند که با رده‌هایی به مانند Ace ،King و Queen شناخته می‌شوند.

عنوان Solitairica در ماه مه سال ۲۰۱۶ توسط استودیوی رایتوس همر گیمز (Righteous Hammer Games) توسعه یافت و در همان سال بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شد. شما اگر از علاقه‌مندان به این عنوان هستید، می‌توانید به صورت رایگان این اثر را از فروشگاه اپیک گیمز دریافت نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 90 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.