پی سی بازی Rock Band 4 با کنسول‌های نسل بعدی سازگار خواهد بود - پی سی

هنگامی که کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شدند، بازی‌های موسیقیایی مانند Guitar Hero و Rock Band در پایان عمر خودشان بودند. Rock Band 4 و Guitar Hero Live هر دو در سال ۲۰۱۵ شروع به کار کردند و آخرین نسخه‌های اصلی را در سری مربوط به خود رقم زدند. با این حال، با نزدیک شدن به زمان انتشار کنسول‌های نسل نهمی پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس، به نظر می‌رسد هارمونیکس (Harmonix) موسیقی را زنده نگه می‌دارد. بازی Rock Band 4 تایید شده است که در سیستم عامل‌های نسل بعدی نیز پشتیبانی می‌شود.

در یک پست طولانی با تمرکز بر سازگاری لوازم جانبی بازی Rock Band 4، هارمونیکس تأیید کرد که این بازی موسیقی هم در پلی‌استیشن ۵ و هم در اکس‌باکس سری اکس کار خواهد کرد. هارمونیکس توضیح می‌دهد که یک سری از ساختارهای قدیمی را با پشتکار زیاد در کنسول‌های جدید آزمایش کرده است ، از این رو می‌تواند تأیید کند که لوازم جانبی Rock Band 4 موجود به محض راه اندازی باید خوب کار کنند. علاوه بر این، تمامی بسته‌های الحاقی و سیوهای بازی بر روی کنسول پلی‌استیشن ۵ کار نمی‌کنند. به عنوان یک پاداش، هارمونیکس همچنین تأیید کرد که عنوان Rock Band 4 در کنسول‌های نسل بعدی عملکرد بهتری خواهد داشت. هارمونیکس توضیح می‌دهد که بازیبازان Rock Band 4 در کنسول‌های نسل نهمی شاهد افزایش عملکرد بسیار چشمگیری خواهند بود، زمان بارگیری به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد و هارمونیکس می گوید بازی متقابل در هر نسل نیز کارایی دارد. بازیبازان کنسول پلی‌استیشن ۵ می‌توانند با بازیبازانکنسول پلی‌استیشن ۴ و بازیبازان اکس‌باکس سری اکس با بازیبازان کنسول اکس‌باکس وان بازی کنند.

برای کسانی که دارای تجهیزات جانبی Rock Band هستند، هارمونیکس لیست کاملی از ابزارهای سازگار موجود در وب سایت خود را دارد. آنها متذکر می‌شوند که این یک لیست جامع از تمام وسایل جانبی نیست، اما هر آنچه که روی پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان کار می‌کند، باید در نسل بعدی نیز کار کند. ممکن است شماره‌ی جدیدی از این سری معرفی نشود اما Rock Band 4 همچنان پابرجاست. بازی Rock Band 4 اکنون با پشتیبانی در هنگام راه اندازی از کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس و اس و هم اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 120 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.