پی سی بازی Project Athia به مدت دو سال در انحصار کنسولی پلی‌استیشن ۵ خواهد بود - پی سی

Project Athia یکی از بازی‌های جدید شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) به شمار می‌رود که عنوانی در سبک اکشن جهان باز است. اخیراً ویدئویی تبلیغاتی جدیدی از پلی‌استیشن منتشر شده است که نشان می‌دهد عنوان مذکور به مدت دو سال در انحصار کنسول پلی‌استیشن ۵ خواهد بود.

در اوایل تابستان سال جاری و در جریان رویداد بازی‌های پلی‌استیشن، شرکت اسکوئر انیکس از عنوان جدیدی به نام Project Athia رونمایی کرد. این بازی توسط استودیوی لومینوس (Luminos) توسعه می‌یابد و برای عرضه‌ی برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در نظر گرفته شده بود. بنابر ویدئوی تبلیغاتی جدید پلی‌استیشن، این بازی به مدت دو سال در انحصار پلی‌اسیتشن ۵ خواهد بود و احتمالاً پس از این مدت شاهد عرضه‌ی بازی برروی کنسول‌های نسل جدید اکس‌باکس نیز باشیم. همچنین طبق این ویدئوی منتشر شده، عنوان Gran Turismo 7  نیز در سال ۲۰۲۱ میلادی به صورت انحصاری برروی کنسول نسل جدید سونی عرضه خواهد شد.

تاکنون اطلاعات زیادی از بازی Project Athia منتشر نشده است. به نظر می‌رسد این بازی در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد. در هر صورت باید تا زمان انتشار جزئیات بیشتر در خصوص این بازی منتظر بمانیم. در پایان می‌توانید ویدئوی جدید تبلیغاتی سونی را که در آن برخی از بازی‌های آینده‌ی پلی‌استیشن ۵ به نمایش درآمده‌اند، مشاهده و یا دانلود کنید.

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 108 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 8 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.