پی سی بازی Operation7: Showdown برروی پلی‌استیشن ۴ منتشر شد - پی سی

تیم سازنده‌ی Operation7: Showdown که در گذشته از عرضه‌ی این بازی برروی پلی‌استیشن ۴ خبر داده بود، بالاخره امروز آن را در دسترس قرار داد که می‌تواند برای دارندگان این کنسول جالب توجه باشد. همچنین به منظور آشنایی بیشتر بازی‌بازان، ویدئویی از این عنوان منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید.

Operation7: Showdown از سری عناوین اکشن و تیراندازی به صورت سوم شخص است که در آن باید به ارتش بزرگی ملحق شده و با دشمنان خود نبردهای هیجان انگیزی داشته باشید. صحنه‌های اکشن فراوانی در بازی رقم می‌خورد که می‌تواند بازی‌بازان را به وجد آورد. نقشه‌ها، وسایل نقلیه، سلاح‌ها و لباس‌های فراوانی هم برای انتخاب در بازی وجود دارد و شما قادر هستید تا برخی از آن‌ها را در قسمت شخصی‌سازی ارتقا دهید. بنابراین در صورتی که از علاقه‌مندان به این آثار هستید، Operation7: Showdown را به هیچ وجه از دست ندهید. گفتنی است که شرکت پارک ای‌اس‌ام (Park ESM) به صورت همزمان در امر ساخت و عرضه‌ی آن نقش داشته است.

بازی Operation7: Showdown از امروز به صورت رایگان به دست دارندگان پلی‌استیشن ۴ رسیده است و بازی‌بازان بدون هیچ دردسری قادر به دریافت و تجربه‌ی آن هستند. همان‌طور که گفته شد، امروز ویدئویی هم از این اثر عرضه شده است که در پایان می‌توانید نسبت به تماشا و دریافت آن اقدام نمایید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 123 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.