پی سی بازی NieR Reincarnation تاخیر خورد - پی سی

استودیوی اپلی‌بات (Applibot) امروز در خبر بدی اعلام کرد که عرضه‌ی بازی NieR Reincarnation برروی گوشی‌های هوشمند با تاخیری نسبتا طولانی همراه شده و بازی‌بازان باید مدت زیادی را برای تجربه‌ی آن صبر کنند. همچنین تریلر تازه‌ای از این بازی در دسترس قرار گرفته است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید.

NieR Reincarnation از سری عناوین جذاب در سبک‌های داستان محور و نقش‌آفرینی است که آن را باید دنباله‌ای از سری محبوب NieR به حساب آورد. با توجه به سبک این بازی، انتظار داستان خوبی از آن داریم. در همین راستا، تیم سازنده اعلام کرده که تلاش فراوانی روی داستا آن داشته است و در نهایت باید دید که آن‌ها چه عملکردی را از خود به جای خواهند گذاشت. قابل ذکر است که دو استودیوی اپلی‌بات و اسکوئر انیکس (Square Enix) به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و انتشار بازی NieR Reincarnation را به عهده داشته‌اند. چندی پیش هم ویدئویی از گیم‌پلی آن عرضه شد که برای تماشای آن می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

NieR Reincarnation ابتدا قرار بود اواخر امسال به دست بازی‌بازان برسد، اما مشکلاتی در روند توسعه‌ی آن به وجود آمد. حال آگاه شدیم که این عنوان در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۱ میلادی به دست هواداران خواهد رسید. البته گفته می‌شود که تاریخ دقیق عرضه تا چند روز دیگر گفته خواهد شد. ضمنا باگ‌ها و مشکلاتی در این اثر به چشم می‌خورد که سازندگان قصد دارند تا به رفع این مشکلات بپردازند.

بازی NieR Reincarnation قرار است برروی گوشی‌های هوشمند و به طور دقیق‌تر سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار گیرد. همان‌طور که گفته شد، امروز ویدئوی دیگری از این عنوان منتشر شده است که در پایان قابل تماشا و دانلود خواهد بود.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 61 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.