پی سی بازی Morkredd در زمان عرضه برروی سرویس اکس‌باکس گیم‌پس قرار می‌گیرد - پی سی

سرویس اکس‌باکس گیم‌پس (Xbox Game Pass) شرکت مایکروسافت علاوه بر بازی‌های بزرگ و شناخته شده‌ای که در فهرست خود برای کاربران دارد، می‌تواند یک زمینه‌ی بزرگ و مهم برای دیده شدن بازی‌های کوچک و یا مستقل باشد و از این طریق آن‌ها را به بازی‌بازان معرفی نماید. حال به تازگی یکی از عناوین مستقلی که احتمالا توسط بازی‌بازان نادیده گرفته شده است و تحت عنوان Morkredd شناخته می‌شود، قرار است برروی این سرویس قرار گیرد.

بازی Morkredd یک عنوان معمایی، مشارکتی و تاریک است که توسط استودیوی اسپیر مدیا (Aspyr Media) توسعه یافته و شرکت هایپر گیمز (Hyper Games) عرضه‌ی آن را برروی کنسول‌های اکس‌باکس و پلتفرم رایانه‌های شخصی بر عهده دارد. حال به تازگی استودیوی اسپیر مدیا اعلام کرد که بازی Morkredd قرار است در یکی از روزهای ماه دسامبر سال جاری میلادی همزمان با انتشار، برروی سرویس اکس‌باکس گیم‌پس عرضه گردد.

استودیوی اسپیر مدیا پیش از این اعلام کرده بود که بازی Morkredd در انحصار کنسول اکس‌باکس وان قرار دارد و حال با انتشار آن برروی سرویس اکس‌باکس گیم‌پس، کاربران پلتفرم‌های رایانه‌ی شخصی و گوشی‌های هوشمند اندروید نیز می‌توانند از تجربه‌ی این بازی مشارکتی لذت ببرند. علاوه بر این موارد استودیوی اسپیر مدیا اعلام کرد که افرادی که اشتراک سرویس اکس‌باکس گیم‌پس را ندارند می‌توانند با پرداخت ۱۹٫۹۹ دلار این بازی را به صورت جداگانه از فروشگاه مایکروسافت و استیم (Steam) خریداری نمایند.

نام بازی Morkredd از یک واژه‌ی نروژی به معنای ترس از تاریکی الهام گرفته شده است و در گیم‌پلی و دنیای تاریک این عنوان می‌توان این موضوع را کاملا حس نمود. بازی‌بازان در این عنوان یک گوی کوچک که منبع نور و روشنایی است را حمل می‌کنند و از آن برای حل کردن معماهای مختلف یا فراری دادن دشمنان استفاده خواهند کرد. بازی‌بازان باید از قرار گرفتن در تاریکی جلوگیری کنند؛ زیرا این تاریکی می‌تواند آن‌ها را به آسانی از پای درآورد.

بازی Morkredd بیش از ۶۰ مرحله‌ی تاریک و منحصر به فرد با الگوهای پیچیده و موانع مختلف دارد. پیش بردن بازی، گذر از موانع و حل معماهای مختلف مستلزم همکاری دو نفر است اما بازی‌بازان می‌توانند به صورت تک نفره و در دست گرفتن کنترل همزمان دو شخصیت بازی، از تجربه‌ی آن لذت ببرند. انجام تک نفره‌ی بازی Morkredd ممکن است مورد پیشنهاد سازندگان آن نباشد و کمی از ایده‌آل دور باشد اما به خوبی قادر است بازی‌بازانی که قصد دارند خود را به چالش بکشند را راضی نگه دارد.

عنوان مشارکتی و معمایی Morkredd قرار است در ماه دسامبر (آذر ماه) سال جاری میلادی برروی کنسول اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اس و سری اکس و پلتفرم رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند اندروید عرضه شود. در پایان شما می‌توانید تریلر معرفی این عنوان را در زیر مشاهده نمایید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 40 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 19 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.