پی سی بازی Immortals Fenyx Rising گلد شد - پی سی

شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرد که مراحل ساخت بازی Immortals Fenyx Rising به پایان رسیده است. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

بازی Immortals Fenyx Rising یکی از بزرگ‌ترین عناوین شرکت یوبی‌سافت محسوب می‌شود که در اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. این بازی در ابتدا Gods & Monsters نام داشت، اما یوبی‌سافت در نهایت تصمیم گرفت تا نام این اثر را تغییر دهد.

Immortals Fenyx Rising از لحاظ مضمون و گیم‌پلی شباهت زیادی به سری بازی‌های Zelda دارد. درحالی‌که بیش از یک ماه تا انتشار این اثر باقی مانده، به‌تازگی مراجل ساخت این بازی به پایان رسیده و در اصطلاح گلد شده است.

بازی Immortals Fenyx Rising برای اولین بار در جریان رویداد E3 2019 تحت عنوان Gods & Monsters معرفی شد. پس از آن، نام این بازی تغییر یافت اما همچنان ایده اصلی خود را به عنوان یک بازی اکشن و ماجراجویی در دنیایی الهام گرفته از اساطیر یونان حفظ کرده است. توسعه‌دهندگان عنوان Odyssey وظیفه‌ی ساخت این بازی را برعهده دارند. با این حال به نظر می‌رسد علاوه بر Odyssey، الهامات قابل توجهی را از عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild گرفته باشد.

عنوان Immortals Fenyx Rising در تاریخ ۱۳ آذر ماه ۱۳۹۹ (۳ دسامبر ۲۰۲۰) در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس، سری اس، نینتندو سوییچ و سرویس‌های آمازون لونا، گوگل استیدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت. اخیراً تریلرهای جدیدی از گیم‌پلی این بازی منتشر شده که می‌توانید با مراجعه به این نشانی آن‌ها را مشاهده بفرمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 119 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.