پی سی بازی House Flipper برروی گوشی‌های هوشمند عرضه شد - پی سی

شرکت امپایرین (Empyrean) همان‌طور که در گذشته وعده داده بود، امروز بازی مورد انتظار House Flipper را برروی گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار داد که می‌تواند خبر خوبی برای بازی‌بازان باشد. ضمنا ویدئوی تازه‌ای از این عنوان عرضه شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید.

House Flipper از سری عناوین شبیه‌سازی زندگی است که در آن باید کنترل مردی خلاق را به دست گرفته و خانه‌های فرسوده و غیر قابل استفاده را بازسازی کنید. این بازی ابتدا در سال ۲۰۱۸ میلادی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد و پس از استقبال نسبتا خوب بازی‌بازان، به دست دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ نیز رسید. بازی از گیم‌پلی خاص و پرمحتوایی برخوردار است و شاید تا به حال نظیرش را در جایی ندیده باشید. ضمنا کاراکترهایی همچون انسان‌ها و حیوانات نیز در آن به چشم می‌خورد که می‌توانید با آن‌ها ملاقات داشته و به گفت و گو بپردازید. قابل ذکر است که استودیوی گفته شده در امر توسعه‌ی این اثر نقش داشته است. برای آشنایی بیشتر با House Flipper می‌توانید نقدها و نمرات آن را از طریق این نشانی مطالعه کنید.

بازی House Flipper از امروز به صورت رایگان برروی گوشی‌های هوشمند و به طور دقیق سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار گرفته است و بازی‌بازان بدون هیچ دردسری می‌توانند آن را دریافت و تجربه کنند. این بازی تا این جا در فروشگاه اندروید نمره‌ی ۴٫۸ از ۵ را دریافت کرده که در نوع خود بسیار جالب توجه است. در پایان تازه‌ترین ویدئوی مربوط به House Flipper قابل مشاهده و دانلود خواهد بود.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 95 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 26 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.