پی سی بازی Genshin Impact بیشترین درآمد دیجیتالی در بین عناوین ماه اکتبر را داشته است - پی سی

در ماه اکتبر گذشته بازی‌بازان شاهد عرضه شدن عناوین بزرگی به مانند بازی جهان باز Watch Dogs: Legion، عنوان پلتفرمر Crash Bandicoot 4: It’s About Time و بازی اکشن و نقش‌آفرینی Genshin Impact بودیم. به گزارش مجله‌ی SuperData با وجود عرضه‌ی بازی‌های پرمخاطب زیاد اما عنوان Genshin Impact اثر استودیوی می‌هویو (miHoYo) توانسته است از نظر تجاری بهترین عملکرد را در میان بازی‌های ماه اکتبر داشته باشد و لقب پردرآمدترین عنوان دیجیتالی این ماه را از آن خود سازد. این بازی در روزهای پایانی ماه سپتامبر برروی کنسول پلی‌استیشن ۴، پلتفرم رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند عرضه شد و هنوز هم با قدرت به عملکرد تجاری موفق خود ادامه می‌دهد.

مجله‌ی SuperData در مورد بازی Genshin Impact اظهار داشت که با توجه به دارا بودن سبک Gacha و رویدادهای مختلف با محدودیت زمانی، این بازی نقش‌آفرینی و اکشن توانسته است حتی بازی‌بازانی که قبلا به این سبک علاقه‌ای نداشته‌اند را جذب خود سازد و همه‌ی این موارد به واسطه‌ی الهام گرفتن صحیح سازندگان از عناوین مشابه به دست آمده است. علاوه بر این مجله‌ی تحلیلی Sensor Tower گزارش داد که تنها در ماه نخست عرضه‌ی بازی Genshin Impact، بازی‌بازان مبلغ ۲۴۵ میلیون دلار را در بخش‌های مختلف این بازی هزینه کرده‌اند و واضح است که این عنوان به شدت مورد توجه و رضایت مخاطبان قرار می‌گیرد.

طبق اطلاعات منتشر شده، انتظار می‌رود محبوبیت این بازی با عرضه‌ی به‌روزرسان ۱٫۱ که شخصیت‌های جدید، ماموریت‌های منحصر به فرد و رویدادهای دارای محدودیت زمانی بیشتری را به بازی خواهد آورد، افزایش یابد. این به‌روزرسان پشتیبانی رایگان از کنسول پلی‌استیشن ۵ را برای کاربران کنسولی فراهم خواهد کرد که یکی از مزایای آن پشتیبانی از نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه خواهد بود. این به روزرسان همچنین پشتیبانی از PS5 را فعال کرده و اجازه می دهد این عنوان با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه اجرا شود. همچنین ارائه‌ی یک به‌روزرسان مخصوص برای بخش Dragonspine در ماه دسامبر برنامه‌ریزی شده است.

عنوان Genshin Impact هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌اسیتشن ۵، پلتفرم رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 44 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.