پی سی بازی Fortnite حدود ۶۰ درصد از بازی‌بازان خود را در iOS از دست داده است - پی سی

همان‌طور که اطلاع دارید، پس از حذف بازی Fortnite از اپ استور (App Store) اختلاف و جدال شدیدی میان دو شرکت اپیک گیمز (Epic Games) و اپل (Apple) رخ داد. حال این اختلاف منجر به کاهش ۶۰ درصدی بازی‌بازان این بازی برروی سیستم عامل iOS شده است.

طبق گزارش جدید منتشر شده، از هنگام حذف بازی Fortnite از فروشگاه اپ استور، شرکت اپیک گیمز بیش از ۶۰ درصد از بازی‌بازان این عنوان را برروی iOS ( با احتساب حساب‌های Mac و بازی‌بازان iPhone) از دست داده است.

اپیک گیمز پس از اعلام حکم اولیه‌ی دادگاه بر ضد اقدام اپل، گزارشی شامل اسناد و مدارک مرتبط با این شکایات را برای مخاطبان منتشر کرده است. به بیان دیگر می‌توان گفت که این شرکت به‌نوعی از دادگاه  خواسته است تا زمان برگزاری جلسه‌ی پایانی و صدور حکم، اپل را مجبور به بازگرداندن Fortnite به اپ استور نماید.

البته شرکت اپیک گیمز پیش‌تر نیز اقدام به ارسال این درخواست کرده بود که در نهایت دادگاه با توجه به نبود مستندات واقعی و قابل قبول، این درخواست را رد کرد. حال این شرکت در تلاش است تا با ارائه‌ی مدارک مبتنی بر عملکرد ضعیف Fortnie در مقایسه با وضعیت آن پیش از تصمیم اپل برای حذف بازی از فروشگاه خود، به نوعی دادگاه را برای صدور این حکم مورد نظر خود متقاعد کند.

طبق گفته‌ی اپیک گیمز، این میزان شامل بیش از ۶۰ درصد کاهش در تعداد کاربران برنامه‌ی این شرکت در دستگاه‌های iOS است:

صدای اعتراضات کاربران به عمل شرکت اپل کرکننده بوده و این اقدام یک صدمه‌ی جدی به منافع عمومی را نشان می‌دهد. از زمان حذف بازی Fortnite از فروشگاه اپ استور، تعداد کاربران فعال آن در دستگاه‌های iOS بیش از ۶۰ درصد کاهش یافته و این اقدام تا به حال آسیب بزرگ و جبران‌ناپذیری را به اعتبار اپیک گیمز وارد کرده است.

استنباط دلایل این اقدام می‌تواند نسبتاً ساده باشد. از طرفی افرادی که برای اولین‌ بار قصد دانلود بازی را داشته‌اند یا به هر علتی مجدداً مجبور به این کار شده‌اند، باتوجه به حذف بازی از فهرست فروشگاه قادر به این کار نخواهند بود. از طرف دیگر، اگر کاربری گوشی همراه خود را تعویض و یا به‌روزرسانی کند، دیگر امکان دریافت این بازی وجود ندارد.

شاید مهم‌تر از همه‌ی موارد، عدم امکان به‌روزرسانی در iOS باشد که موجب شده شده تا کاربران این پلتفرم نسخه‌ی قدیمی‌تری را در مقایسه با سایر بازی‌بازان تجربه کرده باشند. اپیک گیمز در حال حاضر از انتشار محتوای جدید یا اصلاح مشکلات گیم‌پلی بازی در این نسخه ناتوان بوده و این موضوع شکاف بزرگی را بین کاربران iOS و سایر پلتفرم‌های پشتیبانی کننده از این بازی ایجاد کرده است.

البته  هنوز مشخص نیست که چند درصد از کاربرانی که به ادعای اپیک گیمز از دسترسی به تجربه‌ی Fortnite محروم شده‌اند، به سایر پلتفرم‌ها شامل نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی دسترسی داشته‌اند.

بازی‌ Fortnite هم‌اکنون برروی همه‌های پلتفرم‌های موجود در دسترس قرار دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 120 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 7 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها