پی سی بازی Fallout: New Vegas ده ساله شد - پی سی

سری بازی‌های Fallout از عناوین محبوب و پرطرفدار در سبک نقش‌آفرینی محسوب می‌شوند و تا کنون بازی‌های مختلفی از این مجموعه منتشر شده‌اند. در سال ۲۰۱۰ میلادی، نسخه‌ای از فرعی از این فرنچایز تحت عنوان Fallout: New Vegas منتشر شد. حال این بازی به ۱۰ سالگی خود رسیده است.

بازی Fallout: New Vegas در ۱۹ اکتبر ۲۰۱۰ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳، اکس‌باکس ۳۶۰ و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شد. وظیفه‌ی ساخت این بازی را استودیوی مشهور آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainement) برعهده داشت. این بازی از بسیار جهات یک اثر منحصربه‌فرد و زیبا بود که بازخوردهای خوبی را نیز از سوی منتقدان و بازی‌بازان دریافت کرد. حساب رسمی Fallout با انتشار پیامی در توییتر، سالگرد ۱۰ سالگی انتشار این بازی را تبریک گفت.

از زمان انتشار بازی Fallout: New Vegas تا به حال چیزهای بسیاری تغییر کرده است. شرکت مایکروسافت مدتی پیش کمپانی بتسدا (Bethesda) و شرکت مادر آن یعنی زنی‌مکس مدیا (ZeniMax Media) را با قیمت ۷٫۵ میلیارد دلار خریداری کرد. اکنون استودیوی آبسیدین و بتسدا زیر چتر حمایتی مایکروسافت قرار دارند. این موضوع احتمال معرفی دنباله‌ی New Vegas را بالا برده است. هر چند آبسیدین به علت مشکلات ایجاد شده در نسخه‌ی اصلی، دل خوشی از همکاری با بتسدا ندارد.

بازی Fallout: New Vegas ویژگی‌های جالبی را در خود داشت که قابلیت تکرارپذیری را بالا می‌برد. بازی‌بازان می‌توانند هر بار به روش‌های مختلفی این بازی را به پیش ببرند. آن‌ها می‌توانند با جناح‌ها و گروه‌های مختلف همسو شوند و شخصیت‌های خود را به روش‌های جدید بسازند.

با وجود گذشت ۱۰ سال از زمان انتشار، بازی Fallout: New Vegas همچنان یک اثر بسیار خوب و جذاب محسوب می‌شود. امیدوار هستیم در آینده شاهد معرفی یک دنباله‌ی مرتبط با این نسخه باشیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 99 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 22 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.