پی سی بازی Dynamico برای گوشی‌های هوشمند عرضه شد - پی سی

استودیوی بلورآی (BlurEye) همان‌طور که در ماه‌های قبل وعده داده بود، امروز بازی Dynamico را بر روی گوشی‌های هوشمند عرضه کرد که خبر نسبتا خوبی برای عده‌ای از بازی‌بازان خواهد بود. ضمنا برای آشنایی بیشتر افراد، ویدئوی جدیدی از این عنوان در دسترس قرار گرفته است که در ادامه شاهد آن خواهید بود.

بازی‌های تیراندازی فضایی از قدیم تا کنون نزد برخی بازی‌بازان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. حال جدیدترین عنوان در این سبک Dynamico نام دارد که از امروز بر روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است. در این عنوان باید هدایت یکی از سفینه‌های فضایی را به دست گرفته و با انبوهی از دشمنان متنوع مبارزه داشته باشید. هر یک از این سفینه‌ها، ظاهر و توانایی‌های مخصوص به خود را دارند و انتخابشان کاملا به سلیقه‌ی شما بستگی خواهد داشت. پس در صورتی که از دوستداران این آثار هستید، Dynamico را در لیست بازی‌هایتان قرار دهید.

سرعت در بازی Dynamico اهمیت فراوانی دارد و در صورت رعایت این اصل، به سادگی پیروز بسیاری از ماموریت‌ها خواهید بود. فراموش نکنید که در بسیاری از مواقع باید واکنش‌های به موقعی در مقابل دشمنان داشته باشید تا نابود نشوید. ضمنا موانعی هم سر راهتان قرار می‌گیرد که نباید به آن‌ها برخورد کنید. امکان ارتقای خصوصیات هر سفینه نیز برای بازی‌بازان فراهم است. به دلیل سبک بازی، بدیهی است که با داستان چندان چشمگیری سر و کار نداشته باشیم. روایت بازی به سادگی پیش می‌رود و تنها می‌توان از نبرد با سایر سفینه‌ها لذت برد.

هدایت سفینه‌ها در بازی Dynamico بسیار ساده است و سازگاری زیادی هم با گوشی‌های هوشمند دارد. تنها کافیست که با تکان دادن گوشی خود، به اطراف حرکت کنید. یکی از اعضای استودیوی بلورآی در مورد این عنوان گفته است:

Dynamico بازی بامزه و اعتیادآوری خواهد بود؛ چرا که بازی‌بازان دقیقا نمی‌دانند که در ماموریت‌های پیش رو چه بر سرشان خواهد آمد. امیدوار هستیم که آن‌ها نیز در این خصوص با ما هم‌نظر باشند.

بازی‌بازان از امروز قادر هستند تا با مراجعه به فروشگاه گوگل پلی (Google Play) و یا اپ استور (App Store) نسبت به دریافت بازی Dynamico اقدام نمایند. دانلود این عنوان رایگان است، اما پرداخت درون برنامه‌ای دارد و برای دستیابی به برخی از آیتم‌ها باید مبلغی را بپردازید. در پایان می‌توانید تریلر جدیدی از این اثر را تماشا و دریافت کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 114 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.