پی سی بازی Cyberpunk 2077 در زمان انتشارش از طریق سرویس Geforce Now نیز در دسترس خواهد بود - پی سی

بازی Cyberpunk 2077 رسماً گلد شده است و در مناسب‌ترین زمان ممکنه برای راه اندازی کنسول‌های نسل بعدی در قفسه‌های فروشگاه‌ها موجود خواهد بود (حتی اگر از نظر فنی نسخه‌ی نسل بعدی تا سال ۲۰۲۱ وجود نداشته باشد). بازیبازان پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز به‌شدت هیجان زده هستند، زیرا بدون شک بازی در آن پلتفرم نیز مورد داغی خواهد بود.

شرکت انویدیا (Nvidia) تریلر جدیدی از سرویس GeForce Now خود منتشر کرد که در پایان آن‌ها تأیید کردند بازی Cyberpunk 2077 در هنگام راه اندازی در این سرویس موجود خواهد بود. اگر با این سرویس آشنا نیستید، برای معرفی باید به شما بگوییم یک سرویس استریمینگ است که به شما امکان می‌دهد بازی‌های خود را از دستگاه‌های مختلف استریم کنید. عملکرد آن شبیه به گوگل استدیا است، جایی که بازی در آن نیز عرضه خواهد شد، اما نیازی به خرید عنوان نیست و در عوض به شما امکان می‌دهد تا زمانی که عنوان برای سرویس پشتیبانی می‌شود ، آن را مستقیماً از استیم (Steam) یا سایر حساب‌های مربوط به پلتفرم رایانه شخصی اجرا کنید. این سرویس نیاز به هزینه ماهانه نیز دارد. در ادامه می‌توانید این ودیدوی تازه منتشر شده را ببینید.

دریافت ویدیو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدیو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰P

Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۹۹ (۱۹ نوامبر ۲۰۲۰) برای پلتفرم‌ رایانه‌های شخصی و کنسول‌های اکس‌باکس وان،گوگل استدیا و پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 56 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.