پی سی بازی Cyberpunk 2077 به آمار یک میلیون بازی‌باز برروی استیم دست یافت - پی سی

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار عنوان بزرگ Cyberpunk 2077 به بازار عرضه شد و به نظر می‌رسد که توانسته است علاوه بر جلب نظر منتقدین، برای بسیاری از بازی‌بازان نیز هیجان‌انگیز و لذت‌بخش باشد. طبق داده‌های بخش آماری SteamDB، تعداد بازی‌بازان همزمان عنوان Cyberpunk 2077 برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و شبکه‌ی استیم (Steam) در زمان اوج خود به بیش از یک میلون نفر رسیده است. البته هم‌اکنون تعداد بازی‌بازان همزمان این عنوان به رقم ۷۹۳ هزار رسیده که البته هنوز هم بالاتر از عناوین آنلاین و چندنفره‌ی فوق محبوب Counter-Strike: Global Offensive و Dota 2 قرار می‌گیرد و در واقع بیشترین زمان تجربه شدن توسط کاربران استیم را در اختیار دارد.

بدون شک این آمارها برای بازی Cyberpunk 2077 فوق‌العاده هستند و نوید یک انتشار بسیار قدرتمند را می‌دهند. هر چند که با توجه به عرضه‌ی شاهکاری به مانند The Witcher III: Wild Hunt توسط استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD PROJEKT RED)، انتظار کمتری از جدیدترین ساخته‌ی آن‌ها نمی‌رود. برای بررسی بیشتر می‌توان دریافت که بسیاری از کاربران عنوان Cyberpunk 2077 را مستقیما از طریق فروشگاه GOG خریداری می‌کنند و در این کنار پلتفرم‌های دیگر به مانند کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی سونی و مایکروسافت نیز می‌توانند میلیون‌ها کاربر و خریدار برای این بازی داشته باشند.

عنوان Cyberpunk 2077 با توجه به گستردگی و وسعت بالای خود در هنگام عرضه ممکن است با برخی باگ‌ها یا اشکالاتی همراه باشد و این مطلب یکی از دلایل نمره‌ی ۷۱ درصدی کاربران به این بازی در فروشگاه استیم به شمار آید. در هر صورت ممکن است کاربران زیادی منتظر رفع مشکلات اندک این عنوان در زمان عرضه باشند تا سپس به تهیه‌ی آن بپردازند و این امر نیز می‌تواند به موفقیت تجاری بسیار بالاتر عنوان Cyberpunk 2077 کمک بسیاری نماید.

بازی Cyberpunk 2077 هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان، پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استدیا در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. این بازی در زمان انتشار از کنسول‌های نسل نهمی پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اس و سری اکس پشتیبانی خواهد کرد اما نسخه‌ی مخصوص نسل نهم آن در تاریخ دیرتری و در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه خواهد شد. در پایان شما می‌توانید تریلر زمان انتشار این اثر را در این نشانی مشاهده نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 135 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.