پی سی بازی Code Racer برروی اندروید منتشر شد - پی سی

تیم سازنده‌ی Code Racer همان‌طور که در گذشته وعده داده بود، امروز این بازی جالب را برروی سیستم عامل اندروید در دسترس قرار داد. همچنین به منظور آشنایی بیشتر بازی‌بازان، ویدئویی از این اثر منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید.

Code Racer از سری عناوین مسابقه‌ای و فکری است که در آن باید به انتخاب اتومبیل مورد نظر خود پرداخته و در قالب حالت‌های مختلف، رقابت‌های هیجان انگیزی را تجربه نمایید. در یکی از بخش‌های این عنوان قادر هستید تا اتومبیلی را به وجود آورده و یا ظاهر آن را تغییر دهید. بنابراین متوجه می‌شویم که با عنوان متفاوتی در این سبک سر و کار داریم که شاید بازی‌بازان را تا مدت‌ها سرگرم کند. به نقل از تیم سازنده، آگاه شدیم که Code Racer برروی گوشی‌های هوشمند و به طور دقیق‌تر سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار گرفته است و نسخه‌ی iOS آن هم اواخر این ما عرضه خواهد شد. البته هنوز تاریخ دقیق انتشار آن مشخص نیست و باید منتظر اخبار بیشتر از سوی سازندگان در روزهای پیش رو باشیم.

حالت‌های گوناگونی در بازی Code Racer به چشم می‌خورد که تجربه‌ی هر کدام جذابیت‌های خاص خود را خواهد داشت. همچنین بیش از ۳۰ خودرو در این عنوان وجود دارد که هر یک به منظور اهداف خاصی توسعه یافته‌اند. همچنین پس از پایان هر ماموریت، مهارت‌های تازه‌ای نصیبتان می‌شود که به کار بردن آن‌ها در ادامه الزامی خواهد بود.

چالش‌های روزانه هم یکی دیگر از ویژگی‌های جالب توجه بازی Code Racer بوده و از همین امروز هم آغاز شده است. یکی از هیجان انگیزترین بخش‌ها، حالت آنلاین است که تجربه‌ی آن با دوستان و یا دیگر بازی‌بازان از سایر نقاط جهان امکان پذیر خواهد بود. دارندگان گوشی‌های هوشمند قدیمی هم می‌توانند Code Racer را امتحان کنند، چرا که تنظیمات گرافیک در منوی این بازی دیده می‌شود و بازی‌بازان قادر خواهند بود تا تغییراتی در آن اعمال کنند.

هم‌اکنون می‌توانید بازی Code Racer را از طریق فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) دریافت کنید. در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون این اثر، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند. امروز ویدئویی هم از بازی ذکر شده در دسترس قرار گرفته است که در پایان می‌توانید نسبت به تماشا و دانلود آن اقدام نمایید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 100 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 8 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.