پی سی بازی Bulb Boy برای اندروید تخفیف خورد - پی سی

شرکت سازنده‌ی Bulb Boy امروز در خبر خوبی اعلام کرد که این بازی هم‌اکنون با تخفیف مناسبی در فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) به فروش می‌رسد و این بهترین فرصت برای بازی‌بازانی است که تا به حال آن را تجربه نکرده‌اند. همچنین به منظور آشنایی بیشتر آن‌ها، ویدئویی از این بازی در دسترس قرار گرفته است که در ادامه آن را با هم تماشا خواهیم کرد.

نقش آثار دوبعدی در سرگرم شدن بازی‌بازان را نباید نادیده گرفت و هنوز هم عده‌ی زیادی هستند که این بازی‌ها را تجربه کرده و لذت می‌برند. یکی از این عناوین را باید Bulb Boy به حساب آورد که با سبک‌های ترسناک و ماجراجویی خود، در گذشته برروی سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شد و توجه بازی‌بازان فراوانی را به خود جلب کرد. در این بازی باید هدایت شخصیتی بامزه و دوست داشتنی با همین نام را به دست گرفته و راهی سفری عجیب و غریب و بشوید. او در یکی از کابوس‌های خود قرار دارد و باید راه خروجی برای آن پیدا کند تا دوباره همه چیز به روال عادی خود بازگردد. Bulb Boy در این کابوس آگاه می‌شود که پدر و مادرش در اسارت هیولاهای ترسناک قرار دارند و به همین دلیل تصمیم به مبارزه‌ای جانانه با آن‌ها می‌گیرد. گفتنی است که استودیوی بالب‌ور (Bulbware) به صورت همزمان وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی آن را به عهده داشته است.

گیم‌پلی بازی Bulb Boy بسیار هوشمندانه و جالب طراحی شده است و مشکل زیادی در این زمینه به چشم نمی‌خورد. در جریان بازی علاوه‌بر مبارزه با دشمنان، قادر هستید تا معماهای چالش برانگیز فراوانی را حل کرده و لذت ببرید. خوشبحتانه کاراکتر اصلی حل این پازل‌ها، مهارت‌هایی را هم در اختیار دارد و می‌تواند با سر نورانی خود کارهای زیادی انجام دهد. یکی از نکات جالب توجه دیگر این بازی، مرور خاطرات Bulb Boy است؛ به این صورت که در برخی از ماموریت‌ها به یاد گذشته می‌افتد و در آن سیر می‌کند. بد نیست بدانید که این عنوان برروی گوشی‌های هوشمند نمره‌ی خوب ۴٫۶ از ۱۰ را دریافت کرده است. بنابراین در صورتی که از طرفداران سبک‌های گفته شده هستید، این اثر را به هیچ وجه از دست ندهید.

بازی Bulb Boy پیش از امروز با قیمت ۲٫۴۹ دلار در فروشگاه اندروید به فروش می‌رسید. حال امروز مطلع شدیم که تخفیف ویژه‌ای برای این بازی در نظر گرفته شده است و بازی‌بازان می‌توانند تنها با پرداخت مبلغ ۱ دلار نسبت به دریافت و تجربه‌ی آن اقدام نمایند. همان‌طور که در بالا هم گفته شد، تریلری از این اثر به دست بازی‌بازان رسیده است که در پایان قابل تماشا و دانلود خواهد بود.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 127 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.