پی سی بازی Bloodstained: Ritual of the Night به‌زودی برروی گوشی‌های هوشمند منتشر خواهد شد - پی سی

شرکت نت‌ایز گیمز (NetEase Games) امروز در جدیدترین خبر خود اعلام کرد که بازی Bloodstained: Ritual of the Night در آینده‌ای نزدیک برروی گوشی‌های هوشمند هم در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید شاهد جزئیات بیشتری در این خصوص باشید.

همان‌طور که در جریان هستید، تا به حال نسخه‌های مختلفی از سری Bloodstained عرضه شده است و اکثر آن‌ها هم به محبوبیت بالایی نزد بازی‌بازان رسیده‌اند. یکی از این نسخه‌ها را باید Bloodstained: Ritual of the Night دانست که ابتدا در سال ۲۰۱۹ میلادی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شد. در این عنوان پلتفرمر و اکشن باید هدایت شخصیتی دوست داشتنی را به دست گرفته و ضمن ملاقات با دیگر کاراکترها، انتقام سختی از دشمنان بگیرید. پشتیبانی سازندگان از این بازی بسیار خوب بوده و تاکنون به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی فراوانی برای آن در دسترس قرار گرفته است. ظاهرا آن‌ها برنامه‌هایی هم برای افزایش هواداران دارند و باید دید که تا چه حد در این زمینه موفق خواهند بود. چندی پیش هم اعلام شد که فروش نسخه‌ی نینتندو سوییچ این اثر بیش از حد انتظار بوده است که خبر مربوط به آن را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید. قابل ذکر است که دو شرکت آرت‌پلی (ArtPlay) و نت‌ایز گیمز به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی آن را به عهده داشته‌اند.

طبق اعلام تیم سازنده، مطلع شدیم که بازی Bloodstained: Ritual of the Night در تاریخی نامشخص بررای سیستم عامل‌های اندروید و iOS نیز منتشر خواهد شد. این نسخه قرار است از زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، روسی، پرتغالی و کره‌ای پشتیبانی کند. در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون Bloodstained: Ritual of the Night همچون تاریخ دقیق انتشار، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 102 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 28 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.