پی سی بازی Badlanders برروی گوشی‌های هوشمند منتشر شد - پی سی

شرکت نت‌ایز (NetEase) که در گذشته به معرفی بازی Badlanders پرداخته بود، بالاخره امروز آن را برروی گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار داد. برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر در این زمینه، ما را در ادامه همراهی کنید.

Badlanders را باید اثری در سبک‌های بقا، تیراندازی و چندنفره به شمار آورد. بازی از بخش‌های گوناگونی برخوردار است که هر یک می‌تواند از جذابیت‌های خاص خود برخوردار باشد. ۲۵ بازی‌باز در این عنوان برروی یک نقشه قرار می‌گیرند و باید از منابع و سلاح‌های متنوع برای از بین بردن دشمنان بهره ببرند. در پایان آخرین بازی‌بازی که زنده از این نبرد بیرون بیاید، برنده خواهد شد و قادر به بالا بردن سطح خود خواهد بود. همچنین امکان شخصی‌سازی کاراکتر برای بازی‌بازان فراهم است که نباید این خصوصیت خوب را نادیده گرفت. در کل باید منابع خود را به خوبی مدیریت کنید و به موقع از آن‌ها استفاده نمایید تا به برتری برسید. گفتنی است که سازندگان برای ساخت آن از عناوینی همچون Escape from Tarkov الهام گرفته‌ است. استودیوی فوق به صورت همزمان وظیفه‌ی توسعه و نشر Badlanders را به عهده داشته است. برای آشنایی بیشتر با این اثر و تماشای تریلری از آن می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

بازی Badlanders از امروز برروی گوشی‌های هوشمند و به طور مشخص سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه شده است. دریافت و تجربه‌ی این بازی رایگان است، اما پرداخت درون برنامه‌ای خواهد داشت. در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون این عنوان، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 94 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 28 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.