پی سی بازی Arkham Horror: Mother’s Embrace معرفی شد - پی سی

شرکت سازنده‌ی Arkham Horror: Mother’s Embrace امروز در خبر خوبی به معرفی این بازی پرداخت. در ادامه می‌توانید شاهد اطلاعاتی از داستان و ویژگی‌های این عنوان باشید.

Arkham Horror: Mother’s Embrace از سری عناوین پازلی و ماجراجویی است که داستانی از سال ۱۹۲۶ را روایت می‌کند. شما در این بازی قادر هستید تا کنترل شخصیت‌هایی با مشاغل مختلف را به دست گرفته و در قالب حالت‌های متنوع، رمز و رازهای جذابی را کشف کنید و لذت ببرید. از خصوصیات برجسته‌ی این عنوان باید به سفرهای پرماجرا و داستان رضایت‌بخش اشاره داشت. معرفی Arkham Horror: Mother’s Embrace به سال ۲۰۱۸ میلادی برمی‌گردد و این بازی آن زمان قرار بود تنها برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر گردد. متاسفانه‌ی پروژه‌ی ساخت این بازی با شکست مواجه شد، اما حال می‌بینیم که تیم سازنده پرونده‌ی توسعه‌ی آن را مجددا باز کرده است و باید دید که واکنش بازی‌بازان نسبت به این قضیه چه خواهد بود. بد نیست بدانید که لاکی همرز (Lucky Hammers) وظیفه‌ی ساخت آن را به عهده دارد.

به نقل از سازندگان، مطلع شدیم که بازی Arkham Horror: Mother’s Embrace در سال ۲۰۲۱ میلادی با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت. هنوز تاریخ دقیق برای عرضه‌ی این بازی مشخص نشده است و باید دید که عملکرد لاکی همرز در این زمینه چگونه خواهد بود. در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون Arkham Horror: Mother’s Embrace، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 104 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 26 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.