پی سی بازی برتر : قسمت دوم | معرفی و بررسی برترین بازی‌های مهر ماه - پی سی

سلام و درود به همه شما گیمفایی های عزیز. با یک بخش جدید و یک آیتم ویدئوی جذاب بار دیگر مهمان شما هستیم. نام این آیتم بازی برتر است و قرار هست هر ماه بهترین بازی منتشر شده در آن ماه را به صورت کوتاه معرفی، تحلیل و بررسی کنیم.

شاید  از زمانی که یک بازی کامپیوتری را با هزار زحمت تهیه می‌کردیم، با هزار امید و آرزو آن را نصب کرده و پس از اجرای آن از شادی در پوست خود نمی‌گنجیدیم، سال‌ها گذشته باشد اما هنوز هم که هنوزه احساس ما بازی‌بازان قدیمی به هیچ عنوان تغییر نکرده است. سال‌هاست که دیگر بازی‌ها فقط جنبه سرگرمی ندارند بلکه بازی‌های ویدئویی دیگر به بخش جداناشدنی و ناگسستنی از زندگی ما تبدیل شده‌اند.

موضوع یا بهتر بگویم معضلی که بسیاری از ما با آن روبرو هستیم این است که نمی‌دانیم زمانی که وقت بازی کردن فرا می‌رسد کدام عنوان را تجربه کنیم. گاهی پیش میآید که نمی‌دانیم اصلا به چه سبکی علاقه‌مند هستیم و دست روی هر بازی که می‌گذاریم نمی‌تواند ما را آن طور که باید سرگرم کند. این موضوع به خصوص در ماه‌های پیش رو که با کوران انتشار بازی‌های جدید و نسل نهمی روبرو هستیم بیشتر و بیشتر اهمیت پیدا می‌کند. بنابراین تصمیم گرفتیم تا به کمک آیتمی با نام “بازی برتر” بازی‌هایی که هر ماه منتشر می‌شوند را بررسی و سپس بتوانیم بهترین عنوان و بهترین بازی را به شما معرفی کنیم. گاهی ممکن است یک بازی بزرگ انتخاب شود و گاهی نیز یک بازی مستقل آنقدر سرگرم کننده و جذاب باشد که حتی بازی‌های بزرگ را کنار زده و ما را مجاب کند تا آن عنوان را به عنوان بازی برتر ماه مشخص و معرفی کنیم.

قسمت اول این آیتم با موضوع بررسی برترین بازی‌های تابستان ۲۰۲۰ ماه گذشته منتشر شد و نظر به استقبال و همراهی گرم شما کاربران و همراهان همیشگ گیمفا تصمیم بر این گرفتیم تا قسمت دوم این آیتم را نیز  تهیه و در اختیار شما کاربران عزیز گیمفا قرار دهیم.

در این ویدئو ابتدا قصد داریم تا گزینه‌هایی که به عنوان بازی برتر ماه کاندید شده‌اند را به صورت خلاصه وار معرفی کنیم و به بررسی کوتاه آن‌ها بپردازیم و سپس در ادامه به معرفی و تحلیل بازی برتر که توسط تیم گیمفا مشخص شده است خواهیم پرداخت:

دانلود با کیفیت FHD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کفیت SD


مجری پروژه و نویسندگان:

سعید حلاجیان- سعید آقابابایی

تهیه کننده:

کسری نراقی

تدوینگر:

سعید حلاجیان

باتشکر از تمامی کسانی که ما را در ساخت این شماره یاری رساندند

همچنین توجه داشته باشید که این آیتم هر ماه یک بار منتشر می شود و در قسمت اول استثنائا به بررسی بازی‌های تابستان ۲۰۲۰ پرداخته ایم و در این قسمت نیز با بررسی بازی‌های مهرماه در خدمت شما بودیم. در قسمت آینده نیز قصد داریم به طور مفصل به بررسی بازی‌های ماه آبان و به خصوص عناوین نسل نهمی بپردازیم. بنابراین با پیشنهادات و نظرات خود ما را در هرچه بهتر شدن این بخش یاری کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 92 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 20 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.