پی سی اولین تریلر از گیم‌پلی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood منتشر شد - پی سی

به تازگی استودیوی سیانید (Cyanide) تریلری از گیم‌پلی بازی جدید خود تحت عنوان Werewolf: The Apocalypse – Earthblood را منتشر کرده است که علاوه بر نشان دادن بخش‌های مختلف این اثر، به نمایش حالت‌های گوناگونی که قهرمان داستان این بازی یعنی Cahal می‌تواند به آن‌ها تبدیل شود نیز می‌پردازد. همچنین در کنار مشاهده‌ی بخش مخفی‌کاری، می‌توانیم نگاهی به جزئیات مبارزات و قابلیت‌های منحصر به فرد شخصیت اصلی داشته باشیم.

طبق ویدئوی منتشر شده، سه فرم اصلی برای شخصیت Cahal وجود خواهد داشت تا در استراتژی‌های مختلف از آن‌ها بهره ببرد.‌ حالت Human این شخصیت بسیار برای مبارزه از راه دور مناسب خواهد بود؛ چرا که در این حالت امکان استفاده از یک Crossbow برای Cahal وجود دارد. همچنین قابلیت‌های گوناگون و هوشمند به مانند هک کردن سیستم‌های امنیتی و کامپیوتری مختلف در کنار ویژگی برقراری تعامل‌های اجتماعی نیز از قابلیت‌های فرم Human خواهد بود. حالت Lupus در واقع فرم گرگ شخصیت Cahal به شمار می‌آید. این حالت چابکی و سرعت بسیار زیادی دارد و می‌تواند دسترسی بازی‌بازان به دریچه‌ها و گذر از موانع مختلف را به آسانی فراهم سازد. همچنین در این حالت می‌توان به صورت مخفیانه به مکان‌های مختلف نفوذ نمود. سومین حالت شخصیت Cahal تحت عنوان Crinos یا همان گرگینه است که اصلی‌ترین ویژگی آن وارد کردن صدمات سنگین و مرگبار به دشمنان در حین مبارزات مختلف است.

فرم گرگینه یا همان Crinos خود شامل دو حالت مختلف می‌شود که Agile و Heavy نام دارند. حالت Agile بیشتر بر حرکات سریع و حملات به سمت دشمنان تمرکز دارد و حالت دوم یعنی Heavy بیشتر بر پایه‌ی مقاومت در برابر هجوم سنگین دشمنان و یا شکستن مقاومت آن‌ها خواهد بود. همچنین اگر دشمنان را به صورت مخفیانه بکشید، نوار Rage شما به مرور پر خواهد شد که در صورت کامل شدن آن می‌توانید در مواقع لازم از آن استفاده کنید. قابلیت Rage قدرت شخصیت شما را افزایش خواهد داد و برخی حرکات ویژه به مانند یورش به شمت دشمنان و از پای درآوردن آن‌ها را ممکن خواهد ساخت.

عنوان Werewolf: The Apocalypse – Earthblood قرار است در تاریخ ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۹ (۴ فوریه ۲۰۲۱ میلادی) برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اس و سری اکس منتشر گردد. در پایان شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی این اثر را در زیر مشاهده نمایید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 96 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.